کد خبر: 484238
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۱۱:۲۳:۰۰
| |

طاهریان: راه کار صلح و امنیت افغانستان در داخل این کشور است

محمد ابراهیم طاهریان، نماینده ویژه ایران در امور افغانستان حادثه حمله تروریستی به یک مدرسه دخترانه در کابل را بسیار اندوهناک و تاسف آور توصیف کرد و گفت: راه کار صلح و امنیت افغانستان، در داخل این کشور  و با تفاهم همه گروه‌های افغان امکان پذیر است.

طاهریان: راه کار صلح و امنیت افغانستان در داخل این کشور است
کد خبر: 484238
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۱۱:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در امور افغانستان با تسلیت دولت و ملت ایران به دولت و ملت مسلمان افغاستان، جنایت وحشیانه و حمله تروریستی به یک مدرسه دخترانه در کابل را شدیدا محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، محمد ابراهیم طاهریان که شب گذشته و در نشستی با حضور حضور علمای شیعه و سنی ولایت هرات و فرهنگیان در محل سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در هرات سخنرانی می کرد این حادثه را بسیار اندوهناک و تاسف آور توصیف کرد .


این دیپلمات ارشد ایرانی ابراز امیدواری کرد در اسرع وقت شاهد پایان جنگ و درگیری در افغانستان باشیم تا امت اسلامی و ملت افغانستان در ماه رمضان شاهد چنین حوادث و مصیبت هایی نباشند.

طاهریان اضافه کرد: راه کار صلح و امنیت افغانستان، در داخل این کشور و با تفاهم همه گروه‌های افغان امکان پذیر است و جمهوری اسلامی ایران همواره تلاش کرده با ایجاد یک اجماع ملی در افغانستان به برقراری تفاهم، حفظ دستاورد ها و توسعه ثبات کمک کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها