کد خبر: 450538
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۷ ۱۴:۳۱:۴۲
| |

روسیه از ابتدای سال تا نوامبر سلاح هایی به ارزش ده میلیارد دلار فروخته است

رئیس شرکت دولتی فناوری‌های روستک اظهار داشت که شرکت صادرات سلاح روزوبرون اکسپورت از ابتدای سال تا ماه نوامبر سلاح هایی به ارزش ده میلیارد دلار فروخته است.

روسیه از ابتدای سال تا نوامبر سلاح هایی به ارزش ده میلیارد دلار فروخته است
کد خبر: 450538
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۷ ۱۴:۳۱:۴۲

اعتمادآنلاین| سرگئی چمزوف رئیس شرکت دولتی فناوری‌های روستک اظهار داشت که شرکت روزوبرون اکسپورت وابسته به روستک که مسئول صادرات تسلیحات روسیه است، از ابتدای سال تا نوامبر سلاح‌هایی به ارزش ده میلیارد دلار فروخته است.

وی گفت: «تا امروز ، حدود 10 میلیارد دلار سلاح صادر شده و من معتقدم که تا پایان دسامبر ما به اهداف برنامه‌ریزی شده خواهیم رسید. معمولا در پایان سال به حداکثر تعداد محموله می‌رسد.»

چمزوف با بیان اینکه شرکت روزوبرون اکسپورت قصد دارد در سال 2020 سلاح‌هایی به ارزش 12 میلیارد و 800 میلیون دلار به خارج از کشور صادر کند‌، خاطرنشان کرد: «کاهش ناچیز تقاضا برای تجهیزات نظامی روسیه به علت بیماری همه‌گیر کرونا بوده است.»

وی افزود: «در سال جاری حجم فروش عملا تغییر نخواهند کرد و طرح صادرات مورد انتظار به 12 میلیارد و 800 میلیون دلار می‌رسد. شرکای ما مجبور شدند بخشی از بودجه دفاع را برای مقابله با ویروس کرونا کسر کنند و به همین دلیل تقاضا اندکی کاهش یافت.»

وی همچنین خاطرنشان کرد: «تعطیلی پروازها در طول سال به طور چشمگیری مانع اجرای قراردادهای تسلیحاتی شد.»

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها