کد خبر: 446301
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۹ ۰۸:۱۰:۲۱
| |

پایان بازشماری آرا در ایالت جورجیا

مسئولان انتخابات ایالت جورجیا می‌گویند که بازشماری آرای انتخابات ریاست‌جمهوری در این ایالت، تا پایان روز چهارشنبه (به وقت محلی) تمام می‌شود.

پایان بازشماری آرا در ایالت جورجیا
کد خبر: 446301
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۹ ۰۸:۱۰:۲۱

اعتمادآنلاین| یک مسئول ارشد انتخاباتی جورجیا گفت که بازشماری آرای انتخابات ریاست‌جمهوری تا پایان روز چهارشنبه (به وقت محلی) تکمیل می‌شود.

براد رافنسپرگر وزیر امور داخلی در جورجیا نیز در مصاحبه با شبکه سی‌ان‌ان گفت که گمان نمی‌کند بازشماری آراء هم نتیجه فعلی در این ایالت، یعنی پیروزی بایدن را تغییر دهد.

پیشتر رافنسپرگر گفته بود رهبران حزب جمهوری‌خواه از جمله لیندسی گراهام برای حذف آرای قانونی در انتخابات، به او فشار آوردند تا دونالد ترامپ برنده انتخابات در این ایالت اعلام شود و بتواند 16 رای الکترال آن را به دست آورد.

علی‌رغم ارزیابی رسانه‌های آمریکایی مبنی بر پیروزی بایدن در انتخابات ریاست‌جمهوری، به دلیل مخالفت ترامپ با پذیرش شکست و تأکید وی به شکایت به مراجع حقوقی به‌خاطر تقلب گسترده در انتخابات، اداره خدمات عمومی این کشور هنوز پیروزی بایدن را به رسمیت نشناخته است.

در حال حاضر به دستور رافنسپرگر در ایالت جورجیا آرا به صورت دستی در حال بازشماری است. انتظار می‌رود این فرایند تا 20 نوامبر (30 آبان) آخرین مهلت تایید نتایج انتخابات، به پایان برسد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها