معاون وزیرخارجه اوکراین با ظریف دیدار کرد

همزمان با برگزاری دوره دوم مذاکرات بین ایران و اوکراین در مورد سانحه هواپیمای اوکراینی یوگنی ینین معاون وزیر امورخارجه این کشور و رئیس هیئت مذاکره‌کننده اوکراینی امروز (28 مهرماه) با محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون وزیرخارجه اوکراین با ظریف دیدار کرد
کد خبر: 439982
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۸ ۱۷:۲۹:۴۹

اعتمادآنلاین| همزمان با برگزاری دوره دوم مذاکرات بین ایران و اوکراین در مورد سانحه هواپیمای اوکراینی یوگنی ینین معاون وزیر امور خارجه این کشور با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.


همزمان با برگزاری دوره دوم مذاکرات بین ایران و اوکراین در مورد سانحه هواپیمای اوکراینی یوگنی ینین معاون وزیر امور خارجه این کشور و رئیس هیئت مذاکره‌کننده اوکراینی امروز با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار روند مذاکرات مربوط به سانحه هواپیمای اوکراینی مورد گفتگو قرار گرفت.

وزیر امورخارجه کشورمان با ابراز تاسف مجدد از وقوع این حادثه دردناک، با مثبت و سازنده ارزیابی کردن دور اول مذاکرات دوکشور در مورد این سانحه هوایی ابراز امیدواری کرد که با همکاری و تعامل دو طرف این مذاکرات هرچه سریعتر به نتایج مطلوب و مورد نظر برسد.

در این دیدار همچنین روابط دوجانبه ایران و اوکراین و راه‌های توسعه همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های مختلف مورد تبادل نظر قرار گرفت.

منبع: مهر


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها