کد خبر: 439315
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۵ ۲۰:۵۸:۴۲
| |

رئیس‌جمهور آذربایجان دوباره از ایران تشکر کرد

رئیس جمهور آذربایجان امروز جمعه با بیان اینکه تهران آسمان و مرزهای زمینی خود را برای انتقال سلاح به ارمنستان بسته است، از ایران تقدیر و تشکر کرد.

رئیس‌جمهور آذربایجان دوباره از ایران تشکر کرد
کد خبر: 439315
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۵ ۲۰:۵۸:۴۲

اعتمادآنلاین| «الهام علی‌اف»، رئیس جمهور آذربایجان اخبار و شایعات مربوط به ارسال سلاح از ایران به ارمنستان را رد کرد و گفت که باکو در این باره هیچ گونه اطلاعاتی ندارد.

او جمعه‌شب در گفت‌وگو با شبکه «ای هابر» ترکیه در پاسخ به سؤالی در باره انتشار تصاویری از انتقال سلاح و مهمات روس و ایرانی به ارمنستان اظهار داشت که «در رابطه با ارسال سلاح از ایران به ارمنستان ما هیچ اطلاعاتی نداریم؛ برعکس [این] می‌توانم بگویم که ایران و گرجستان، آسمان و مرزهای زمینی خود را برای ارسال سلاح به ارمنستان بسته‌اند. لذا ما بار دیگر از دولت ایران و دولت گرجستان از این بابت تشکر می‌کنیم».

دستیار نظامی الهام علی‌اف پیشتر نیز از ایران به دلیل حمایت از مردم جمهوری آذربایجان در نخجوان و ایجاد پل برای کمک به این منطقه محاصره شده، تشکر کرده بود

رئیس جمهور آذربایجان با این گفت که انتقال سلاح به ارمنستان از طریق گرجستان به صورت غیر قانونی و قاچاقی و با هواپیماهای غیرنظامی صورت می‌گیرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها