کد خبر: 413696
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۱ ۱۲:۵۸:۱۹
| |

جلسه شورای امنیت سازمان ملل درباره طرح الحاق کرانه باختری

اعضای شورای امنیت سازمان ملل چهارشنبه آینده در مورد طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به سرزمینهای اشغالی توسط رژیم صهیونیستی تشکیل جلسه خواهند داد.

جلسه شورای امنیت سازمان ملل درباره طرح الحاق کرانه باختری
کد خبر: 413696
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۱ ۱۲:۵۸:۱۹

اعتمادآنلاین| به گزارش امروز (یکشنبه) روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، منابع آگاه اعلام کردند که این جلسه که در ابتدا قرار بود پشت درهای بسته تشکیل شود، اکنون به صورت علنی برگزار خواهد شد.

جلسه شورای امنیت بر اساس گزارش خبرنگار شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی با تصمیم مقامات ارشد آمریکا برای گفت‌وگو در مورد طرح الحاق کرانه باختری به سرزمینهای اشغالی فلسطین در روز دوشنبه یا سه شنبه این هفته همراه شده است.

این جلسه یک هفته پیش از برنامه صهیونیست‌ها در اول ژوئیه برای آغاز طرح الحاق کرانه باختری و دره اردن که در توافق تشکیل کابینه حزب «لیکود» و «آبی‌سفید» رژیم صهیونیستی گنجانده شده، برگزار خواهد شد.

«دنی دنون» نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل مدعی شد که در مقابل مخالفت اعراب و کشورهای اروپایی با طرح الحاق کرانه باختری ایستادگی خواهد کرد.

کشورهای عربی از جمله اردن و امارات به شدت مخالفت خود با الحاق کرانه باختری و دره اردن به سرزمین‌های اشغالی اعلام کرده‌اند و در کنار اتحادیه اروپا و برخی کشورهای اروپایی از جمله آلمان و فرانسه در مخالفت با حاکمیت بر اراضی فلسطینی‌ها همراه شدند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها