کد خبر: 409964
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۱ ۰۳:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

اسرائیل| ارتش سوریه به سرعت در حال بازسازی توانمندی خویش است

یک ژنرال سابق رژیم صهیونیستی از اینکه ارتش سوریه به سرعت در حال بازسازی توانمندی‌های نظامی خویش است ابراز نگرانی و اعلام کرد در سایه دشواری مقابله ارتش اسرائیل با چند جبهه در آن واحد، قدرت گرفتن ارتش سوریه می‌تواند برای تل‌آویو یک تهدید محسوب شود.

اسرائیل| ارتش سوریه به سرعت در حال بازسازی توانمندی خویش است
کد خبر: 409964
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۱ ۰۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اسرائیل نگران قدرت گرفتن ارتش سوریه است. یک ژنرال سابق ارتش اسرائیل از اینکه ارتش سوریه به سرعت در حال بازسازی توانمندی‌های نظامی خویش است ابراز نگرانی و اعلام کرد در سایه دشواری مقابله ارتش اسرائیل با چند جبهه در آن واحد، قدرت گرفتن ارتش سوریه می‌تواند برای تل‌آویو یک تهدید محسوب شود.

به گزارش اعتمادآنلاین، روزنامه معاریو به نقل از ژنرال «گرشون هکوهین» خبر داد، ارتش اسرائیل به طور حتم قادر نیست با کارایی بالایی به طور همزمان در چند جبهه وارد جنگ شود.

او با متهم کردن مسئولان رژیم اسرائیل به تضعیف ارتش از طریق کاهش شمار نیروهای احتیاط گفت: امروز باید گفت مسئولان تصمیم‌گیرنده سیاسی جرات کافی برای تصمیم‌گیری و استفاده از فرصت‌های فراهم‌شده را ندارند.

او با اشاره به خطر حزب‌الله لبنان برای اسرائیل تاکید کرد: باید اعتراف کنم خطر بزرگ از جبهه شمالی است و این تهدید آزادی عمل استراتژیک ما را به خطر می‌اندازد. این مساله حتی دست ما را در مقابله با انتفاضه فلسطین جدید هم بسته است.

او در عین حال با اشاره به بازسازی ارتش سوریه بعد از چند سال جنگ داخلی گفت: اطلاعات به‌دست‌آمده حاکی از آن است که ارتش سوریه با سرعت شگفت‌انگیزی مشغول بازسازی خویش است، در حالی که حماس نیز روزبه‌روز قدرتمندتر می‌شود.

گفتنی است چند روز پیش ارتش سوریه چند فروند میگ 29 را از روسیه تحویل و با انجام چند حمله هوایی علیه مواضع مخالفان آنها را وارد ناوگان هوایی خود کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها