کد خبر: 389814
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۱۴:۳۵:۴۰
| |

مقامات واشنگتن درباره احتمال شیوع کرونا در یک خانه سالمندان هشدار دادند

مقامات بهداشت آمریکا در خصوص احتمال شیوع ویروس کرونا در یک خانه سالمندان در واشنگتن هشدار دادند.

مقامات واشنگتن درباره احتمال شیوع کرونا در یک خانه سالمندان هشدار دادند
کد خبر: 389814
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۱۴:۳۵:۴۰

اعتمادآنلاین| مقامات بهداشت آمریکا در خصوص احتمال شیوع ویروس کرونای جدید، کووید 19، در یک خانه سالمندان در واشنگتن هشدار دادند با توجه به خطرناک بودن این ویروس برای افراد مسن ممکن است این اتفاق شرایط بحرانی ایجاد کند.

مقامات بهداشت واشنگتن و مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها گفتند احتمال شیوع ویروس در یک خانه سالمندان در «کرکلند» با نام «مرکز مراقبت از زندگی» بسیار زیاد است. بنا به گفته این مقامات، دو مورد مشکوک آلوده به کووید 19 در این مرکز وجود دارد که یکی از آن‌ها از پرستاران مشغول به کار در این مرکز است و دیگری زنی 70 ساله ساکن آنجاست. نگرانی این مقامات آنجا بیشتر می‌شود که به گفته آن‌ها از میان 108 سالمندی که در این مرکز حضور دارند 27 نفر و از میان 180 کارمند آنجا 25 نفر نشانه‌هایی از این بیماری دارند.

جف داچین، یکی از مقامات بهداشت ایالت واشنگتن در این خصوص گفت: «نگرانی بسیاری درباره شیوع کرونا در این مرکز وجود دارد، چون افراد سالمند بسیاری آنجا هستند.» او در ادامه اضافه کرد نبود آزمایش و معیار دقیق باعث تاخیر در شناسایی افراد مبتلا به این ویروس شده است. داچین گفت «اگر توانایی آزمایش زودتر را داشتیم یقین دارم بیماران را زودتر شناسایی می‌کردیم.»

خبر شیوع احتمالی کرونا در یک مرکز نگهداری از سالمندان پس از آن منتشر می‌شود که مقامات ایالت واشنگتن امروز نخستین مورد مرگ ناشی از این بیماری را اعلام کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها