کد خبر: 387491
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۱۲:۵۲:۲۴
| |

120 کامیون تجهیزات نظامی ارتش سوریه به رقه ارسال شدند

مرکز موسوم به «دیده‌بان حقوق بشر سوریه» خبر داد ارتش سوریه تجهیزات نظامی شامل 120 کامیون حامل تجهیزات نظامی از جمله ده‌ها تانک به استان رقه فرستاد.

120 کامیون تجهیزات نظامی ارتش سوریه به رقه ارسال شدند
کد خبر: 387491
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۱۲:۵۲:۲۴

اعتمادآنلاین| مرکز موسوم به «دیده‌بان حقوق بشر سوریه» -نزدیک به تروریست‌ها- از ارسال تجهیزات نظامی ارتش سوریه به شمال این کشور خبر داد.

دیده‌بان گزارش داد که تجهیزات نظامی ارتش سوریه شامل 120 کامیون حامل تجهیزات نظامی از جمله ده‌ها تانک بوده است که وارد استان رقه شد.

به گزارش این مرکز، ارتش سوریه این تجهیزات را به روستای «سبع جفار» واقع در ریف شهر «عین عیسی» در شمال استان رقه فرستاد.

بنا بر این گزارش، نیروهای سوری صبح امروز در شمال عین عیسی، مواضع تروریست‌های وابسته به نظامیان ترکیه را بمباران کردند.

این مرکز همچنین خبر داد که نظامیان ترکیه نیز خودروهای نظامی و شمار زیادی از سربازان خود را وارد منطقه سیلوهای «شرکراک» در شمال رقه کرده است.

در همین ارتباط، دیده‌بان شنبه هفته جاری از بمباران مواضع تروریست‌های وابسته به ترکیه توسط ارتش سوریه در شمال عین عیسی خبر داد.

تروریست‌های وابسته به ترکیه نیز روستاهای«خربه بقرى»، «صوان»، «بیر زنار»، «لقلقو»، «بیر حسن»، «کور حسن»، «قزعلی» و «مبعوجه» واقع در ریف تل أبیض در شمال رقه را بمباران کردند.

نظامیان ترکیه به صورت غیرقانونی در خاک سوریه حضور دارند. مسئولان سوری بارها این حضور را «اشغالگرانه» قلمداد و تأکید کرده‌اند که اشغالگران خارجی را از خاک خود اخراج خواهند کرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها