کد خبر: 382845
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۸ ۱۵:۰۱:۳۶
| |

سرکنسول ایران در گوانجو: ماهان در موضوع پروازها به چین مسئولانه عمل کرد

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در گوانجو با اشاره با توقف پروازها میان «تهران - گوانجو» و «تهران - شنژن» توسط شرکت هواپیمایی ماهان، ضمن قدردانی از این شرکت گفت: ماهان در چارچوب مسئولیت‌های اجتماعی، در شرایط پیش‌آمده اخیر بسیار مسئولانه عمل کرد.

سرکنسول ایران در گوانجو: ماهان در موضوع پروازها به چین مسئولانه عمل کرد
کد خبر: 382845
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۸ ۱۵:۰۱:۳۶

اعتمادآنلاین| «خلیل شیرغلامی» گفت: متاسفانه شاهد کم‌لطفی‌هایی در داخل کشور در قبال این شرکت بودیم اما هواپیمایی ماهان نقش مهمی در انتقال بخشی از هموطنان که به دلیل نگرانی از شیوع ویروس قصد بازگشت به کشور را داشتند ایفا کرد.

او تصریح کرد: همچنین با توجه به استفاده گردشگران چینی از پروازهای ترانزیت این شرکت به مقصد سایر کشورها، هواپیمایی ماهان به شکلی مسئولانه بازگشت این گردشگران به چین را نیز سامان داد.

او گفت: انتقال کمک های اهدایی هلال احمر به صلیب سرخ چین و نیز بازگرداندن دانشجویان ایرانی قرنطینه شده از ووهان به داخل کشور از دیگر خدمات ارزنده این شرکت بود.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد خوشبختانه هموطنان ایرانی ساکن استان های جنوب چین در سلامت به سر می برند و موردی از ابتلای به ویروس کرونا در میان آنان گزارش نشده است و به همت اتاق بازرگانی ایرانیان جنوب چین و مساعدت سرکنسولگری، تعدادی ماسک میان هموطنان مقیم توزیع شده است.


شیرغلامی تاکید کرد: با هموطنان باقی مانده در جنوب چین بویژه دو شهر مهم گوانجو و شنژن ارتباط مستمر داریم و وضعیت سلامتی آنها را پایش می کنیم امیدواریم دولت چین با تدابیر مناسبی که اتخاذ کرده هر چه زودتر در کنترل این بیماری موفق شده و شرایط به حالت عادی بازگردد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها