کد خبر: 382711
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۸ ۰۹:۴۰:۴۱
| |

دیده‌بان حقوق بشر: ارتش سوریه شهر راهبردی «سراقب» را کاملا آزاد کرد

مرکز موسوم به دیده‌بان حقوق بشر سوریه گزارش داد ارتش سوریه برای نخستین بار از سال 2011، توانست شهر مهم «سراقب» را از اشغال تروریست‌ها خارج کند.

دیده‌بان حقوق بشر: ارتش سوریه شهر راهبردی «سراقب» را کاملا آزاد کرد
کد خبر: 382711
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۸ ۰۹:۴۰:۴۱

اعتمادآنلاین| نیروهای ارتش سوریه چهارشنبه (روز گذشته) وارد شهر راهبردی «سراقب» در استان ادلب (شمال غرب سوریه) شدند و پاکسازی آن را آغاز کردند.

مرکز موسوم به «دیده‌بان حقوق بشر سوریه» -نزدیک به معارضان- گزارش داد که نیروها سوری برای نخستین بار از سال 2011 وارد سراقب شدند و توانستند «به صورت کامل، بر آن مسلط شوند».

دیده‌بان خبر داد که تروریست‌ها از دو روز پیش در داخل سراقب محاصره بوده‌اند، ولی ارتش سوریه توانست کنترل محله‌های جنوبی، شرقی و غربی این شهر را به دست گیرد و در حال پاکسازی سایر مناطق این شهر است.

به گزارش این مرکز، ارتش سوریه در وهله نخست، پس از تسلط بر بخش جنوبی سراقب، توانست وارد شرق و غرب این شهر شود و پس از آن، کنترل کامل سراقب را به دست گیرد.

دیده‌بان همچنین مدعی شد که نیروهای سوری در جریان ورود به این شهر، هیچ درگیری با تروریست‌ها نداشتند و عناصر تروریستی، این شهر را تخلیه کرده بودند.

در همین ارتباط، پایگاه خبری «مراسلون» ضمن تأیید آزادسازی کامل سراقب، گزارش داد که گروه‌های تروریستی حاضر در این شهر، پس از محاصره شدن، به سمت شمال ادلب فرار کردند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها