کد خبر: 375172
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ ۱۱:۵۲:۳۳
| |

«حشد شعبی» آمریکا و اسرائیل را تهدید کرد:

«حزب‌الله عراق» به پارلمان برای تصویب قانون اخراج آمریکایی‌ها اولتیماتوم داد

حزب‌الله عراق نمایندگانی را که لایحه اخراج نیروهای آمریکایی از عراق را تصویب نکنند، تهدید کرد.

«حزب‌الله عراق» به پارلمان برای تصویب قانون اخراج آمریکایی‌ها اولتیماتوم داد
کد خبر: 375172
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ ۱۱:۵۲:۳۳

اعتمادآنلاین| دفتر سیاسی حزب‌الله عراق در بیانیه‌ای خطاب به پارلمان اعلام کرد: باید توافقنامه چارچوب استراتژیک که آمریکا آن را آشکارا نقض کرد، لغو شود. مردم داغ دیده ما منتظر این هستند ببینند جلسه شما به کجا می‌رسد. آن‌ها همه امیدوارند این جلسه انتفاضه عراق برای دفاع از کرامت و خون شهدایی باشد که به دست اولین کشور تروریستی در جهان به شهادت رسیدند.

در این بیانیه، حزب الله کسانی را که لایحه اخراج نیروهای آمریکایی از عراق را تصویب نکنند، تهدید کرد.

دفتر سیاسی گردان‌های حزب‌الله همچنین کردهای عراق را تهدید کرد.

در این بیانیه آمده است: ما می‌دانیم که برخی گروه‌های کرد از ماندن نیروهای آمریکایی در عراق به دلیل رویاهایشان درباره جدایی و استقلال‌طلبی حمایت می‌کنند، این در حالی است که همگان می‌دانند آمریکا هم‌پیمان قابل اعتمادی نیست.

در این بیانیه آمده است: ما در رسوا کردن خیانتکاران و توطئه‌گران تردید نمی‌کنیم و آن‌ها را از ورود به بغداد محروم می‌کنیم و نمی‌گذاریم به دنبال منافعشان باشند.

در این راستا علی الحسینی، سخنگوی روابط عمومی حشد شعبی در محور شمال گفت: آمریکا باید بداند که ما در مبارزه و رویارویی دست بالا را داریم. ما خواهان حمله به تمامی اهداف آمریکایی در جهان و حتی حمله به تل‌آویو هستیم و کاملا آماده‌ایم اما تصمیم در دست دولت است. آمریکایی‌ها باید بدانند که ما انتقام خواهیم گرفت. امروز منتظر این هستیم که پارلمان اخراج نیروهای آمریکایی از عراق را تصویب کند وگرنه خودمان تصمیم انتقام را می‌گیریم.

او گفت: اهداف آمریکا تنها به ایرانی‌ها و عراقی‌ها محدود نمی‌شود بلکه شامل تمامی محور مقاومت است. ده‌ها هزار شهادت طلب داریم که من خودم یکی از آن‌ها هستم و می‌توانیم عملیات ضدآمریکایی‌ را هر جا که بخواهیم انجام دهیم.

الحسینی گفت: تمامی محاسبات آمریکا، اسرائیل و عربستان با برگزاری مراسم باشکوه تشییع پیکر شهدا از بین رفت. از امروز به بعد محور مقاومت مرد میدان است و جوکر و بعثی و جاسوس جایی در عراق ندارند. تمام مردم عراق و محور مقاومت منتظر تصمیم پارلمان هستند. ما ابتدا منتظر تصمیم پارلمان و بعد منتظر تصمیمات فرماندهان خواهیم بود. آماده اجرای تمامی دستورات هستیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها