کد خبر: 363716
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۵ ۱۶:۳۰:۰۰
| |

افشاگری سایت مصری درباره پسر سیسی کار دستش داد

بعد از آنکه پایگاه اطلاع‌رسانی «مدی مصر» از برنامه عبدالفتاح السیسی برای اعزام فرزندش محمود به یک ماموریت طولانی‌مدت به روسیه به منظور کاهش نفوذ او در کشور پرده برداشت، با حمله نیروهای امنیتی این کشور مواجه شد که در جریان آن دست‌کم یک روزنامه‌نگار را دستگیر کردند.

افشاگری سایت مصری درباره پسر سیسی کار دستش داد
کد خبر: 363716
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۵ ۱۶:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک سایت مصری بعد از افشای خبری در رابطه با فرزند عبدالفتاح سیسی، رئیس‌جمهور این کشور، با حمله نیروهای امنیتی این کشور مواجه شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، روزنامه واشینگتن پست خبر داد: بعد از آنکه پایگاه اطلاع‌رسانی «مدی مصر» از برنامه عبدالفتاح السیسی برای اعزام فرزندش محمود به یک ماموریت طولانی‌مدت به روسیه به منظور کاهش نفوذ او در کشور پرده برداشت، با حمله نیروهای امنیتی این کشور مواجه شد که در جریان آن دست‌کم یک روزنامه‌نگار را دستگیر کردند.

به نوشته این رسانه، بعد از افشاگری پایگاه اطلاع‌رسانی مزبور، نیروهای امنیتی مصر بامداد شنبه «شادی الزلط»، یکی از دبیران این پایگاه را از منزلش بازداشت و به نقطه نامعلومی منتقل کردند.

طبق خبر واشینگتن پست، دستگیری این روزنامه‌نگار بیانگر اوج گرفتن دوباره‌ی دور جدیدی از سرکوب آزادی‌ها در مصر است.

این روزنامه افزود: از سپتامر گذشته تاکنون دولت مصر بیش از چهار هزار و 400 نفر از جمله فعالان مدنی، روزنامه‌نگاران و حتی کودکان را در کنار شماری از افراد خارجی دستگیر و بازداشت کرده است.

دولت مصر همچنین بیش از 500 پایگاه اطلاع‌رسانی را طی این مدت فیلتر کرده است.

گفتنی است محمود سیسی، پسر رئیس‌جمهور مصر، مدارج ترقی را به شکل فوق‌العاده‌ای طی می‌کند تا در درجه سرتیپی به مدیریت فنی سازمان اطلاعات برسد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها