کد خبر: 360313
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۳ ۱۱:۲۵:۳۳
| |

عملیات نظامی ارتش سوریه در حومه جنوب شرقی ادلب

یگان‌های ارتش سوریه عملیات نظامی را در محور جنوب شرقی استان ادلب، آخرین پایگاه جبهه النصره و دیگر گروه‌های تروریستی همپیمان آن، آغاز کرده‌اند.

عملیات نظامی ارتش سوریه در حومه جنوب شرقی ادلب
کد خبر: 360313
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۳ ۱۱:۲۵:۳۳

اعتمادآنلاین| ارتش سوریه عملیات نظامی در حومه جنوب شرقی ادلب در شمال غربی کشور آغاز کرده و کنترل شهرک «لویبده» را در دست گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، یگان‌های ارتش سوریه عملیات نظامی را در محور جنوب شرقی استان ادلب، آخرین پایگاه جبهه النصره و دیگر گروه‌های تروریستی همپیمان آن، آغاز کرده‌اند.

یگان‌های ارتش سوریه، بامداد امروز- پنجشنبه- پس از حملات توپخانه‌ای سنگین، پیشروی در محور جنوب شرقی استان ادلب را آغاز کرده‌اند.

یگان‌های ارتش موفق شدند کنترل شهرک لوبیده در شمال شهرک «ابو دالی» در حومه جنوب شرقی ادلب را به دست بگیرند.

در تحولی دیگر، ارتش آمریکا پایگاه نظامی خود در «صرین» در جنوب شهر «عین العرب» در حومه شمال شرقی حلب را بعد از عقب‌نشینی از آن به سمت پایگاه «قسرک» در حومه الحسکه منهدم کرد.

این عقب‌نشینی در چارچوب آمادگی نیروهای آمریکایی برای خروج به سمت گذرگاه غیرقانونی «سیمالکا»، که در مجاورت اقلیم کردستان عراق است، انجام می‌شود.

گفته می‌شود احتمالا بخشی از این کاروان نظامی آمریکایی در اطراف میادین نفتی سوریه، که تحت کنترل ارتش آمریکا قرار دارد، مستقر شوند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها