کد خبر: 339016
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۷ ۱۶:۰۰:۲۳
| |

هزاران تن از استقلال‌طلبان در ولز تجمع کردند

تجمع حامیان استقلال با حضور هزاران تن در شهر "مرثر تیدویل" منطقه ولز برپا شد و در طی آن،‌تظاهرکنندگان با به دست گرفتن بنرها و پرچمهایی از استقلال یافتن ولز از بریتانیا حمایت و با اعمال حاکمیت دولت لندن بر آن مخالفت کردند.

هزاران تن از استقلال‌طلبان در ولز تجمع کردند
کد خبر: 339016
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۷ ۱۶:۰۰:۲۳

اعتمادآنلاین| هزاران تن از استقلال‌طلبان در ولز تظاهراتی در حمایت از استقلال یافتن این منطقه و خارج شدن آن از حاکمیت دولت انگلیس برپا کردند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، این تجمع حامیان استقلال با حضور هزاران تن در شهر "مرثر تیدویل" منطقه ولز برپا شد و در طی آن،‌تظاهرکنندگان با به دست گرفتن بنرها و پرچمهایی از استقلال یافتن ولز از بریتانیا حمایت و با اعمال حاکمیت دولت لندن بر آن مخالفت کردند.

سازمان‌دهندگان این راهپیمایی، این حرکت را تحت شعار "همه در زیر یک پرچم" برگزار و برآورد کردند که دست کم 5300 تن در آن شرکت کردند.

تظاهرکنندگان همچنین با توجه به همبستگی‌های بین‌المللی از حرکتشان از روحیه بالایی برخوردار بودند و دراین تظاهرات همچنین از استقلال اسکاتلند از انگلیس و آرمان فلسطین نیز حمایت کردند.

پیشتر ماه مه گذشته نیز این استقلال‌طلبان راهپیمایی مشابهی را در شهر کاردیف برگزار کردند و برآورد شد که در آن راهپیمایی حدود 3000 تن شرکت کردند. یک تجمع مشابه حمایت از استقلال نیز چندی پیش در شهر کارنارفون برای حمایت از استقلال ولز از انگلیس برگزار شد که تعداد شرکت‌کنندگان آن تجمع نیز 10000 تن برآورد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها