کد خبر: 334216
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۳ ۱۵:۳۲:۵۵
| |

نماینده عراقی خواستار خرید سامانه دفاع هوایی از ایران و روسیه شد

نماینده فراکسیون بدر در پارلمان عراق از دولت کشورش خواست برای مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی سامانه‌های دفاع هوایی پیشرفته از ایران و روسیه خریداری کند.

نماینده عراقی خواستار خرید سامانه دفاع هوایی از ایران و روسیه شد
کد خبر: 334216
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۳ ۱۵:۳۲:۵۵

اعتمادآنلاین| حامد الموسوی، نماینده فراکسیون بدر در پارلمان عراق گفت: از دولت عراق می خواهیم که با خرید پیشرفته ترین سامانه‌های دفاعی از حریم هوایی عراق محافظت کند و از توان و قدرت کشورهایی مانند جمهوری اسلامی ایران و روسیه که برای کمک به کشورمان اعلام آمادگی کرده‌اند استفاده کرده و با آنها قرارداد خرید سامانه‌های دفاعی پیشرفته امضا کنند.

او امروز(یکشنبه) بر ضروت خروج از سلطه‌گری آمریکا و دستیابی به ابزارهای دفاعی برای مقابله با کسانی که حاکمیت و امنیت عراق را هدف قرار داه‌اند تاکید کرد.

این نماینده عراقی همچنین از دولت کشورش خواست که مواضع روشنی در رابطه با برخی اخبار منتشر شده مبنی بر دست داشتن رژیم صهیونیستی در حملات اخیر علیه حشد الشعبی در عراق اتخاذ کند به خصوص اینکه رسانه‌های آمریکایی و صهیونیستی به صراحت در رابطه با این موضوع صحبت می کنند.

الموسوی گفت: ما نمی‌خواهیم که ضعیف‌ترین قطب درگیری‌های منطقه باشیم و همچنین نمی‌خواهیم که کشورمان به میدان تصفیه حساب تبدیل شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها