کد خبر: 317807
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۲ ۱۲:۵۹:۱۱
| |

مسکو هر گونه مداخله در انتخابات 2020 آمریکا را رد کرد

معاون وزیر خارجه روسیه به قانونگذاران آمریکایی در خصوص اتهام‌زنی به مسکو درباره مداخله در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری این کشور هشدار داد.

مسکو هر گونه مداخله در انتخابات 2020 آمریکا را رد کرد
کد خبر: 317807
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۲ ۱۲:۵۹:۱۱

اعتمادآنلاین| سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه درباره تاثیرات منفی اتهام‌زنی واشنگتن به مسکو در خصوص مداخله در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 آمریکا هشدار داد.

ریابکوف پیش از انتخابات ریاست جمهوری 2020 به قانونگذاران آمریکایی هشدار داد تکرار این اتهامات علیه کرملین در خصوص مداخله در انتخابات می‌تواند به طور جدی به روابط دو کشور آسیب بزند. معاون وزیر خارجه روسیه اتهامات مربوط به مداخله مسکو در انتخابات گذشته آمریکا را بی پایه و اساس خواند.

ریابکوف تاکید کرد روابط روسیه و آمریکا در حال حاضر رو به بهبود نیست. این مقام وزارت خارجه روسیه گفت آمریکا در حال حاضر وارد دوره کمپین انتخاباتی خود شده است، اکنون این (کمپین) در حال برگزاری است.

ریابکوف با توجه به احساسات ضدروسی غالب میان سران آمریکا و به‌ویژه کنگره گفت: نمی‌توانیم انتظار سابقه خوشایندتری را در ارتباط با تعریف اجرای وظایف توسط رئیس جمهور (آمریکا) داشته باشیم.

کرملین بار‌ها اتهامات مطرح‌شده از سوی آمریکا در خصوص مداخله روسیه در انتخابات سال 2016 این کشور و نیز اقدام مشابه در انتخابات میان دوره‌ای کنگره در سال 2018 را تکذیب کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها