کد خبر: 310782
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۸ ۱۴:۰۴:۳۱
| |

دستورکار جان بولتون تغییر نظام جمهوری اسلامی است

«دکستر فیلیکینز» خبرنگار مجله آمریکایی نیویورکر که با جان بولتون در دفتر کار او مصاحبه کرده است، در گفتگویی به واقعیت‌های مهمی از شخصیت بولتون و نگاه او نسبت به جمهوری اسلامی ایران اشاره کرده است.

دستورکار جان بولتون تغییر نظام جمهوری اسلامی است
کد خبر: 310782
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۸ ۱۴:۰۴:۳۱

اعتمادآنلاین| در ذیل خلاصه این گفتگو ارایه شده است:


در اتاق کار بولتون تابلویی نصب است که روی ان صرفا تحریم‌های مختلف ایران و تاریخ آنها درج شده است.


برخلاف صحبت‌هایی که در مورد تقسیم کار میان بولتون و پمپئو درباره پرونده‌های ایران و ونزوئلا می‌شود، به طور قطع می‌توان گفت که مشاور امنیت ملی امریکا تنها یک دستورکار دارد و ان نیز موضوع ایران است.


در گفتگوی اولیه با بولتون او قصد خود برای تغییر حکومت در ایران را رد می‌کرد ولی در ادامه به صراحت گفت: «این را ننویس ولی من قطعا سیاستم تعییر رژیم ایران است ولی تصمیم‌گیر رییس‌جمهور است و من نمی توانم حرفی بزنم که با عقاید او در تضاد است.»


تفاوتی میان پمپئو و بولتون در پیگیری سیاست فشار به ایران وجود ندارد و اختلافات آنها با هم، رقابت درون دولتی است و ارتباطی به نگاهشان در مورد ایران ندارد.


موضوع اختلافات بولتون با ترامپ به هیچ وجه قابل انکار نیست و در گفتگوی بولتون با من هم کاملا مشهود بود. با شخصیتی که از ترامپ سراغ داریم، موضوع تغییر بولتون دارای احتمال بالایی است.


سازمان مجاهدین خلق (منافقین) پس از انتشار گزارش من در مورد بولتون تلاش زیادی برای تطمیع و تهدید من کردند.


در گزارش خود در مورد بولتون ️بر اساس اظهارنامه‌های مالیاتی وی موضوع دریافت پول از مجاهدین خلق را مطرح کردم که با تماسهای متعدد آنها از اروپا با هدف تطمیع و پرداخت هزینه‌های سفر من به اروپا برای مصاحبه با رهبران مجاهدین خلق مواجه شدم


به‌دنبال بی‌توجهی من نسبت به پیام‌های متعدد که همراه با پیشنهادات مالی اغواکننده بود، سیل حملات و تهدیدات ناشناس از طریق ایمیل به سمت من سرازیر شد.

منبع: نورنیوز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها