کد خبر: 306763
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۳ ۱۲:۲۹:۴۷
| |

برگزاری نشست سه‌جانبه سران عراق، اردن و فلسطین در امان

دفتر پادشاهی اردن اعلام کرد: نشست سه‌جانبه‌ای در امان میان پادشاه اردن، رئیس‌جمهوری عراق و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برگزار شد.

برگزاری نشست سه‌جانبه سران عراق، اردن و فلسطین در امان
کد خبر: 306763
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۳ ۱۲:۲۹:۴۷

اعتمادآنلاین| در این بیانیه آمده است که در این نشست سه‌جانبه میان عبدالله دوم، پادشاه اردن و برهم صالح، رئیس‌جمهوری عراق و محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر لزوم حمایت از فلسطینی‌ها برای دست‌یابی به حقوق مشروعشان و تشکیل کشور مستقل برای آنها با پایتختی قدس شرقی تاکید شد.

مقامات در این نشست بر اهمیت ادامه هماهنگی و رایزنی در قبال مسائل مختلف که به کشورهای عربی خدمت برساند و امنیت و ثبات در منطقه را تقویت کند، تاکید کرده و خواهان تقویت همکاری‌های مشترک عربی و یکپارچه سازی مواضع برای پشت سر گذاشتن چالش‌ها و بحران‌هایی شدند که امت عربی با آن مواجه است.

در همین حال، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز از مواضع تاریخی اردن در قبال مساله فلسطین و قدس و از تلاش‌های بسیار پادشاه این کشور برای دفاع از حقوق مردم فلسطین در تمامی محافل بین المللی قدردانی کرد.

رئیس‌جمهوری عراق و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین پیشتر وارد اردن شدند و هر یک از آنها نشست جداگانه‌ای با پادشاه اردن داشتند و سپس نشست سران سه‌جانبه برگزار شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها