کد خبر: 290375
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۳ ۱۳:۵۰:۰۰
| |

اذعان اسرائیل به توان بازدارندگی حزب‌الله

یک افسر بلندپایه اسرائیل اعلام کرد: توان نظامی حزب‌الله مهم‌ترین عامل بازدارنده در مقابل تل‌آویو برای حمله به خاک لبنان است.

اذعان اسرائیل به توان بازدارندگی حزب‌الله
کد خبر: 290375
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۳ ۱۳:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک افسر بلندپایه اسرائیل اعلام کرد: توان نظامی حزب‌الله مهم‌ترین عامل بازدارنده در مقابل تل‌آویو برای حمله به خاک لبنان است.

به گزارش اعتمادآنلاین ، یک افسر بلندپایه اسرائیل به نام «کوبی میروم»، که در حاشیه تحلیل سخنان وزیر دفاع لبنان با رادیوی عبری‌زبان این رژیم سخن می‌گفت، تاکید کرد: متاسفانه باید بگویم که حق با وزیر دفاع لبنان است، چون طی چند سال گذشته حزب‌الله توانمندی نظامی بسیار زیادی کسب کرده و گفته می‌شود نزدیک به 150 هزار فروند موشک در اختیار دارد. این رقم برای تعادل بازدارندگی در جبهه اسرائیل و لبنان کافی است.

به گفته این افسر احتیاط، این یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های موجود در برابر اسرائیل محسوب می‌شود و خطر بسیار بزرگی است که جبهه داخلی اسرائیل قادر به تحمل آن نخواهد بود و مردم باید آن را به خوبی درک کنند.

گفتنی است وزیر دفاع لبنان در بازدیدی که از مرز کشورش با فلسطین اشغالی داشت، به شکل تلویحی از توان بازدارندگی متقابل با ارتش اسرائیل سخن گفته و آن را چتر بازدارندگی لبنان نام گذاشت.

سیدحسن نصرالله نیز در سخنرانی پنجشنبه‌شب خود به صهیونیست‌ها هشدار داد در صورت حمله به لبنان، واحدهای مهاجم به طور کامل از بین خواهند رفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها