کد خبر: 285110
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۶ ۱۰:۴۲:۳۳
| |

الهان عمر:

پس از توئیت ترامپ، تهدید به مرگ می‌شوم

نماینده مسلمان کنگره آمریکا می‌گوید از وقتی که ترامپ با سوءاستفاده از اظهارات او درباره واقعه 11 سپتامبر، توئیتی منتشر کرده، به دفعات تهدید به مرگ شده است.

پس از توئیت ترامپ، تهدید به مرگ می‌شوم
کد خبر: 285110
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۶ ۱۰:۴۲:۳۳

اعتمادآنلاین| «ایلهان عمر» نماینده مسلمان کنگره آمریکا می‌گوید از زمانی که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در حمله‌ای توئیتری اظهارات‌اش درخصوص واقعه 11 سپتامبر را به چالش کشیده است، شاهد افزایش تهدیدهای مستقیم جانی است.

او در بیانیه‌ای افزود: لفاظی‌های خشن و دیگر اشکال نفرت‌پراکنی در جامعه ما از هیچ جایگاهی برخوردار نیست چه برسد به اینکه از جانب فرمانده کل قوا باشد.

ایلهان عمر پیشتر در توصیف واقعه 11 سپتامبر گفته بود «برخی افراد دست به کاری زدند» که این اظهارات از سوی منتقدین او به تلاش برای بی‌ارزش نشان دادن این واقعه تعبیر شد.

ترامپ نیز در توئیتر خود ویدئویی را بازنشر کرد که حاوی سخنان ایلهان عمر درباره حملات 11 سپتامبر با تصاویر مرکز تجارت جهانی است و روی آن عبارت «ما هرگز فراموش نخواهیم کرد» افزوده شده است.

همزمان با ابراز نگرانی ایلهان عمر از بابت تهدیدهای جانی، «نانسی پلوسی» سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا، به طرفداری از او خواهان برخورداری ایلهان و خانواده‌اش از تدابیر امنیتی شد.

این در حالی است که رویترز به نقل از کاخ سفید نوشت: ترامپ در توئیت انتقادی خود علیه ایلهان عمر، هیچ سوءنیتی علیه او نداشته است!

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها