کد خبر: 268288
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۷ ۰۹:۲۸:۰۰
| |

معاون پارلمان پاکستان:

پاکستان و افغانستان در راستای صلح پایدار گام بردارند/ به روند مذاکرات صلح افغانستان امیدواریم

قاسم‌خان‌ سوری معاون رئیس مجلس ملی پاکستان در دیدار با وحیدالله مومند سرکنسول افغانستان در شهر کویته مرکز بلوچستان در مورد ادامه روند مذاکرات صلح ابراز امیدواری کرد و گفت: پاکستان و افغانستان می‌توانند اختلافات جزئی خود را با مذاکره حل و در راستای صلح پایدار گام بردارند.

پاکستان و افغانستان در راستای صلح پایدار گام بردارند/ به روند مذاکرات صلح افغانستان امیدواریم
کد خبر: 268288
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۷ ۰۹:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| قاسم‌خان‌ سوری در دیدار باسرکنسول افغانستان گفت: پیشرفت و امنیت پاکستان ارتباط تنگاتنگی با صلح در افغانستان دارد بنابراین اسلام‌آباد تمام تلاش خود را برای به نتیجه رسیدن مذاکرات صلح با طالبان به کار خواهد برد.

معاون رئیس مجلس ملی پاکستان تأکید کرد: پاکستان و افغانستان می‌توانند اختلافات جزئی خود را با مذاکره حل و در راستای صلح پایدار گام بردارند.

وی افزود: عمران‌خان نخست وزیر پاکستان برای افزایش حجم تجارت با افغانستان دستور داد مرز تورخم به صورت 24 ساعته فعال باشد.

معاون رئیس مجلس پاکستان گفت: امیدواریم دولت کابل به اقدامات اسلام‌آباد برای پیشبرد روند صلح و حل اختلافات دوجانبه پاسخ مثبت بدهد.

وی افزود: توافق طالبان با آمریکا بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.

سرکنسول افغانستان در این دیدار با تشکر از تلاش‌های پاکستان برای حل اختلافات و پیشبرد اهداف صلح برای همکاری در این زمینه اعلام آمادگی کرد. این خبر در حالی منتشر می‌شود که پاکستان سعی دارد با میانجیگری برای مذاکره آمریکا با طالبان نقش خود را در تحولات افغانستان بیشتر کند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها