کد خبر: 267400
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۱۱:۳۲:۱۶
| |

کمونیست‌های انگلیس به پوشش خبری جانبدارانه بی‌بی‌سی معترض شدند

معترضان به پوشش خبری «غیرمنصفانه» بحران سیاسی در ونزوئلا مقابل ساختمان بی‌بی‌سی در لندن دست به تظاهرات زدند.

کمونیست‌های انگلیس به پوشش خبری جانبدارانه بی‌بی‌سی معترض شدند
کد خبر: 267400
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۱۱:۳۲:۱۶

اعتمادآنلاین| این تظاهرات از سوی «گروه کمونیست انقلابی» ترتیب داده شد که علیه مداخله غرب در امور ونزوئلا و دیگر کشورهای چپگرا و دولت‌های سوسیالیستی فعالیت می‌کند.

آنان با شعارهایی مانند «دست از سر ونزوئلا بردارید» و «بی‌بی‌سی دیگر دروغ نگو» از غرب خواستند دست از مداخله در امور ونزوئلا بکشد و رسانه‌های غربی مانند بی‌بی‌سی باید پوشش خبری بی‌طرف داشته باشند.

یکی از اعضای این گروه گفت: ما با مردم ونزوئلا و دولتشان که تحت محاصره آمریکا و نیروهای ضدانقلاب قرار گرفته، ابراز همبستگی می‌کنیم و به این جا آمده‌ایم تا اعتراض خود را نسبت به پوشش خبری جانبدارانه بی‌بی‌سی نشان دهیم.

این معترض افزود: روسیه، ترکیه و چین این اقدام غرب را نمی‌پذیرند و می‌گویند ما علاقه‌ای به مداخله و رویکرد یک‌جانبه شما نداریم و این بی‌بی‌سی را که به ویژه از روسیه متنفر است، ناراحت می‌کند.

ترتیب‌دهندگان این تظاهرات از روزنامه‌نگاران درخواست کردند که درباره حقیقت آنچه که در ونزوئلا روی می‌دهد تحقیق کنند. آنان همچنین اظهار کردند که کشورهای غربی مانند آمریکا و انگلیس و همچنین اتحادیه اروپا به ایجاد کودتایی علیه دولت نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا و به نفع خوان گوایدو، رهبر اپوزیسیون راستگرای ونزوئلا کمک می‌کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها