اعتراض نواز شریف به حکم دادگاه عالی پاکستان درباره پروزیر مشرف

به دنبال موافقت مشروط دادگاه عالی پاکستان با نامزدی پرویز مشرف، دیکتاتور نظامی سابق در انتخابات پارلمانی 25 ژوئیه، نواز شریف، نخست‌وزیر رد صلاحیت شده پاکستان به شدت از تصمیم دادگاه عالی انتقاد کرد.

اعتراض نواز شریف به حکم دادگاه عالی پاکستان درباره پروزیر مشرف
کد خبر: 192428
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۹ ۰۹:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| نواز شریف که در انتخابات مه 2013 دوباره به قدرت بازگشت و در 28 ژوئیه 2017 بر اثر اتهامات مالی برای بار دیگر از قدرت عزل شد، جمعه در جمع رسانه‌ها از تصمیم دادگاه عالی پاکستان انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری نیشن، دادگاه عالی پیشاور پاکستان با درخواست تجدیدنظر پرویز مشرف به حکم سال 2013 مبنی بر رد صلاحیت مادام‌العمری او موافقت کرد.

این دادگاه به حاکم نظامی سابق پاکستان اجازه داد تا به شرط حضور در جلسه 13 ژوئن در لاهور برگه‌های نامزدی را پر کند اما سرنوشت نامزدی او به تصمیم نهایی دادگاه عالی بستگی دارد.

نواز شریف در اعتراض به حکم دادگاه تاکید کرد: دادگاه عالی چطور توانسته است به فردی که با اتهام خیانت بزرگ روبروست اجازه شرکت در انتخابات بدهد. اینطور که مشخص است این ژنرال از قانون بالاتر است. طبق کدام قانون به مشرف اجازه شرکت در انتخابات داده شد؟ چطور فردی می‌تواند بالاتر از قانون اساسی باشد؟ افرادی مثل من از شنیدن این خبر شوکه شدند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها