کد خبر: 167305
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۹ ۱۶:۲۶:۰۰
| |

فراخوان گروه‌های فلسطینی برای تظاهرات سراسری روز جمعه

گروه‌های ملی و اسلامی کرانه باختری فلسطین امروز (یکشنبه) در واکنش به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به غزه خواهان مشارکت گسترده فلسطینیان در تظاهرات روز جمعه شدند.

فراخوان گروه‌های فلسطینی برای تظاهرات سراسری روز جمعه
کد خبر: 167305
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۹ ۱۶:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| گروه‌های ملی و اسلامی فلسطینی خواهان تظاهرات گسترده مردم در همه مناطق تماس با اسرائیل و شهرک‌های یهودی نشین شدند.

به گزارش روزنامه الیوم السابع، گروه‌های فلسطینی خواهان مشارکت گسترده در تجمع مقابل ایست بازرسی شهرک "بیت ایل" واقع در مجاورت شهر رام الله پس از نماز جمعه شدند.

این گروه‌ها امروز در بیانیه‌ای همچنین با هدف "یاری اسیران در زندان‌های اشغال‌گر، برقراری عدالت در حق اعتصاب کنندگان و اسیران اداری" خواستار مشارکت در تحصن هفتگی در مقابل مقر صلیب سرخ در روز سه شنبه شدند.

گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین از کشورهای امضاکننده توافق‌نامه‌های و جامعه بین‌الملل خواست در برابر ادامه و افزایش جنایت‌ها و ایجاد رعب و وحشت توسط شهرک‌نشینان حمایت فوری از فلسطینیان داشته و برای افشای جنایت‌های اسرائیل در حق غیرنظامیان بی‌دفاع به ویژه غزه کمیته‌های تحقیقات بین‌المللی کارآمد تشکیل دهند.

این درحالی است که روزنامه "یدیعوت آحارونوت" امروز نوشت، ارتش اسرائیل تصمیم گرفته قواعد بازی را تغییر داهد و به دنبال پنجمین جمعه راهپیمایی بازگشت سیاست تازه‌ای مبنی بر بمباران مرکز غزه را پس از هر راهپیمایی جمعه، در دستور کار قرار داده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها