کد خبر: 649405
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۴ ۱۷:۲۰:۰۸
| |

ماجرای فوق‌العاده خاص برای حقوق‌بگیران دولت چیست؟

حمیدرضا حاجی بابایی گفت: با مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه حقوق کارمندان را از 18 درصد به 20درصد افزایش دادیم و از سوی دیگر فوق‌العاده خاص را 3 هزار امتیاز اضافه کردیم؛ بر این اساس حقوق‌های تا 20 میلیون تومان 30 تا 40 درصد افزایش پیدا خواهند کرد. همچنین حقوق‌های بیش از 20 میلیون تومان حدود 30 درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

ماجرای فوق‌العاده خاص برای حقوق‌بگیران دولت چیست؟
کد خبر: 649405
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۴ ۱۷:۲۰:۰۸

روزنامه دنیای اقتصاد با حمـــــیـــدرضــــا حاجـــی‌بــابـــایی، رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 درباره افزایش حقوق کارمندان برای سال آینده گفت‌وگو کرده است. 

به گزارش دنیای اقتصاد او در پاسخ به این پرسش که فوق‌العاده خاص که در لایحه بودجه 1403 دیده شده شامل چه کسانی می‌شود، گفت: فوق‌العاده خاص شامل همه حقوق‌بگیران کشور می‌شود البته آنهایی که تاکنون فوق‌العاده را دریافت نکرده‌اند.

او افزود: با مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه حقوق کارمندان را از 18 درصد به 20درصد افزایش دادیم و از سوی دیگر فوق‌العاده خاص را 3 هزار امتیاز اضافه کردیم؛ بر این اساس حقوق‌های تا 20 میلیون تومان 30 تا 40 درصد افزایش پیدا خواهند کرد. همچنین حقوق‌های بیش از 20 میلیون تومان حدود 30 درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها