کد خبر: 645722
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۴ ۱۹:۴۰:۰۰
| |

فساد چای دبش در برنج در حال تکرار است؟

روزنامه هم میهن نوشت: هنوز پرونده رسیدگی به اختلاس ارزی چای دبش در محاکم قضایی نه‌تنها آغاز نشده است بلکه دولت حتی یک نفر را به دلیل این تخلف میلیاردی به قوه قضائیه معرفی نکرده است که پرونده فساد برنج توسط تعدادی از نمایندگان مجلس رسانه‌ای شده است.

فساد چای دبش در برنج در حال تکرار است؟
کد خبر: 645722
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۴ ۱۹:۴۰:۰۰

روزنامه هم میهن از احتمال وقوع فسادی مانند فساد چای دبش در برنج خبر داده است.

به گزارش هم میهن، هنوز پرونده رسیدگی به اختلاس ارزی چای دبش در محاکم قضایی نه‌تنها آغاز نشده است بلکه دولت حتی یک نفر را به دلیل این تخلف میلیاردی به قوه قضائیه معرفی نکرده است که پرونده فساد برنج توسط تعدادی از نمایندگان مجلس رسانه‌ای شده است؛ پرونده‌ای که هنوز توسط نهادهای نظارتی تایید یا رد نشده، اما از آنجا که هفته گذشته بعد از چندین مرحله دادگاهی وزیر سابق جهاد کشاورزی رئیس دستگاه به صراحت درباره پرونده او اظهارنظر کرده است و افشاگرهای اخیر، می‌توان گفت که حیات‌خلوت دولت سیزدهم، وزارت جهاد کشاورزی بوده است. بر این اساس باید در روزهای آینده شاهد افشاگرهای متعددی در حوزه کشاورزی باشیم.

این روزنامه در ادامه به نقل از ارسلان قاسمی، رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون در خصوص احتمال وقوع فساد نوشته است:  «تا زمانی که ارز رانتی وجود دارد، فساد نیز وجود دارد. نمونه‌های زیادی نیز برای آن داریم. احتمال اینکه این فساد وجود داشته باشد، هست. نمایندگان مجلس بیشتر از ما به اطلاعات و آمار دسترسی دارند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها