کد خبر: 645660
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۳ ۱۸:۰۰:۳۱
| |

روزنامه جوان:

انتشار اخبار فساد چای دبش «بزرگنمایی» بود؛ می‌خواهند افکار عمومی را در آستانه انتخابات مشوش کنند

روزنامه جوان نوشت: خبر فساد چای دبش و تیتر شدن آن در رسانه‌های داخلی و خارجی آن هم با بزرگنمایی رسانه‌ای بدون درک شرایط جامعه، از همان دسته خبر‌هایی است که ذهن افکار عمومی را در آستانه انتخابات مشوّش کرده است.

انتشار اخبار فساد چای دبش «بزرگنمایی» بود؛ می‌خواهند افکار عمومی را در آستانه انتخابات مشوش کنند
کد خبر: 645660
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۳ ۱۸:۰۰:۳۱

روزنامه جوان انتشار اخبار مربوط به فساد چای دبش را «بزرگنمایی» دانسته است. 

به گزارش جوان، این روز‌ها که چیزی بیشتر از دو ماه به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند ماه باقی نمانده، اخباری منتشر می‌شود که اعتماد عمومی مردم را نشانه رفته است. در حالی که رزمندگان جبهه مقاومت در غزه با دشمن صهیونیستی، جنگ تن به تن دارند و روزانه ده‌ها زن و کودک مسلمان در زیر فشار و بمباران رژیم کودک کش صهیونیستی به شهادت می‌رسند و رزمندگان مقاومت از یمن گرفته تا عراق، لبنان و فلسطین در حال تغییر جغرافیای منطقه هستند، انتشار برخی اخبار داخلی حال مردم را ناخوش می‌کند.خبر فساد چای دبش و تیتر شدن آن در رسانه‌های داخلی و خارجی آن هم با بزرگنمایی رسانه‌ای بدون درک شرایط جامعه، از همان دسته خبر‌هایی است که ذهن افکار عمومی را در آستانه انتخابات مشوّش کرده است.

این روزنامه افزوده است: مردم با انتشار این دسته اخبار این سؤال را از مسئولان می‌کنند اگر درمان دردمان نیستید، نمک بر زخم مان نباشید و بگذارید کشور آرام باشد. اگر مسئولان صلاح ملک را می‌پسندیدند، باید می‌دانستند که روان مردم را نباید بازیچه اخبار ضدونقیض و ناقص خود کنند. رفتار برخی افراد غیرمسئولیت پذیر و بعضا مغرض که رسانه‌های دشمن و رقبای نه چندان همراه اصلاح‌طلب که همواره پیشقراول انتشار اخبار دروغ در کنار اخبار درست بوده‌اند، نشان می‌دهد آن‌ها بیش از آنکه دلسوز مردم باشند، همان‌گونه که چند ماه است بر طبل تحریم انتخابات می‌کوبند، هدفی جز سرد کردن تنور انتخابات و ایجاد ناامیدی در مردم ندارند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • علی ارسالی در
    یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲

    چقدر وقیهانه مطلب زدی مگر دزدی نشده این شما و امثال علم الهدا هستید مردم بیشتر ار دزدی اختلاس ناراحت و نمک روی زخم هستیید چون باور و اعتقاد دارید نباید مردم در جریان باشند

  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲

    آی دزد آی دزد

  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲

    یعنی چه؟ چشممان را ببندیم چون‌...‌ می شود. با همین دست فرمان و عدم‌ شفافیت وضعیت کشور را به جای رساندند که در حال چپاول ثروت ملت هستند و روزنامه جوان هم می گویید چرا صداش را در آوردید!

  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲

    انگار اولین پرونده فساد مالی است .......مردم شاهد فسادهای رنگارنگند نیازی به بزرگنمایی نیست .......تا به حال با بقیه فسادها چه کردند هی چ ی این هم روی بقیه........وای به حال این جامعه؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲

    خوب بعزیها هم سعید نمای پوسیده می گنند اینها هنوز در باخ سبز زندگی میگنند جوانهای مخنث

  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲

    دیگر آبروی برای نظام نمانده مردم به عینه لمس می کنندکه فساددرکشور نهادینه شده ودرتمامی دستگاههای حکمتی ودولتی رخنه کرده

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها