کد خبر: 645097
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۸ ۱۹:۳۰:۰۰
| |

امشب تمامی جایگاه‌ها به سامانه هوشمند سوخت متصل می‌شوند

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: تا امشب تمامی جایگاه‌ها به سامانه هوشمند سوخت متصل می‌شوند و از امشب مردم می‌توانند سوخـت‌گیری با کارت سوخت شخصی در تمامی جایگاه‌ها داشته باشند.

امشب تمامی جایگاه‌ها به سامانه هوشمند سوخت متصل می‌شوند
کد خبر: 645097
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۸ ۱۹:۳۰:۰۰

جعفر سالاری مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: تا امشب تمامی جایگاه‌ها به سامانه هوشمند سوخت متصل می‌شوند و از امشب مردم می‌توانند سوخـت‌گیری با کارت سوخت شخصی در تمامی جایگاه‌ها داشته باشند.

به گزارش تسنیم، جعفر سالاری‌نسب درباره زمان بازگشت سامانه هوشمند سوخت به تمامی جایگاه‌ها و برقراری امکان سوخت‌گیری با کارت سوخت شخصی افزود: هم‌اکنون 60درصد جایگاه‌ها به سامانه هوشمند سوخت متصل هستند و تا امشب، تمامی جایگاه‌ها به سامانه هوشمند سوخت متصل می‌شوند و از امشب مردم می‌توانند سوخـت‌گیری با کارت سوخت شخصی در تمامی جایگاه‌ها داشته باشند.

وی افزود: در خصوص علل بروز حادثه، سازمان پدافند غیرعامل درحال کار است و ما در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در وهله فعلی، فقط روی عملیات اجرایی بازگشت سامانه هوشمند سوخت به‌طور کامل، متمرکز شده‌ایم و پس از آن، روی علل بروز حادثه و نتایج بررسی‌های سازمان پدافند غیرعامل، بررسی و پیگیری خواهیم کرد.

سالاری‌نسب خاطرنشان کرد: هم‌اکنون هیچ‌گونه مشکلی در زمینه عرضه بنزین و گازوئیل در کشور نداریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها