کد خبر: 636534
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۴ ۱۹:۲۵:۲۸
| |

مرحله سوم ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه آغاز شد

مرحله سوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه بدون عرضه محصولات ایران خودرو و سایپا از امروز ۲۴ مهرماه آغاز شد. در این مرحله خودروهای چهار شرکت دیگر عرضه می‌شود.

مرحله سوم ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه آغاز شد
کد خبر: 636534
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۴ ۱۹:۲۵:۲۸

مرحله سوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه بدون عرضه محصولات ایران خودرو و سایپا از امروز ۲۴ مهرماه آغاز شد و شرکت‌های کرمان موتور، مدیران خودرو، صنایع خودروسازی ایلیا و سانیار موتور پارسیان محصولات خود را عرضه کرده اند.

به گزارش مهر، در این مرحله که تا پنجشنبه ۲۷ مهر ثبت نام آن ادامه دارد متقاضیان طرح عادی، طرح جوانی جمعیت و متقاضیان تعویض خودروهای فرسوده می‌توانند شرکت کنند.

در اطلاعیه سامانه یکپارچه عرضه خودرو با اشاره به تخصیص خودرو از محل افزایش تولید و ظرفیت‌های مازاد برخی خودروسازان از طریق این سامانه آمده است:

با توجه به اجرای مرحله اول و دوم تخصیص خودرو از محل ظرفیت‌های مازاد برخی شرکت‌های خودروساز و نظر به تکمیل نشدن ظرفیت‌های موجود و با هدف تسهیل شرایط برای همه متقاضیان، ظرفیت‌های خالی خودروسازان مجدداً با شرایط جدید و از طریق سامانه یکپارچه عرضه خواهد شد که در این مرحله افرادی که تاکنون از طریق سامانه یکپارچه اقدام به ثبت نام خودرو نکرده اند نیز امکان شرکت در طرح را خواهند داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها