کد خبر: 633934
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۸ ۱۹:۴۰:۰۰
| |

با حذف سامانه یکپارچه خودرو، تکلیف ثبت‌نام کنندگان مرحله اول و دوم چه می‌شود؟

روزنامه همشهری نوشت: انتشار خبر حذف سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در شرایطی که تعداد زیادی از ثبت‌نام کنندگان مرحله اول و دوم طرح، هنوز خودرو ثبت‌نامی خود را تحویل نگرفته‌اند نگرانی‌های زیادی را برای مصرف‌کنندگان ایجاد کرد.

با حذف سامانه یکپارچه خودرو، تکلیف ثبت‌نام کنندگان مرحله اول و دوم چه می‌شود؟
کد خبر: 633934
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۸ ۱۹:۴۰:۰۰

روزنامه همشهری از سردرگمی ثبت‌نام‌کنندگان مرحله اول و دوم سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی بعد از خبر حذف این سامانه خبر داده است.

به گزارش همشهری، انتشار خبر حذف سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در شرایطی که تعداد زیادی از ثبت نام کنندگان مرحله اول و دوم طرح، هنوز خودرو ثبت نامی خود را تحویل نگرفته‌اند نگرانی‌های زیادی را برای مصرف‌کنندگان ایجاد کرد. به گفته ثبت نام کنندگان، کسانی که نوبت تحویل آن‌ها پاییز امسال تعیین شده هنوز برای امضای قرارداد با خودروساز و تکمیل وجه فراخوانده نشده و پیامکی دریافت نکرده‌اند. از این رو، انتشار خبر حذف سامانه یکپارچه این پرسش را برای آنها ایجاد کرد که سرنوشت خودروهای ثبت نامی آنها چه خواهد شد و آیا این افراد می‌توانند همچنان به دریافت خودرو سر موعد اعلام شده امیدوار باشند یا ناچارند یک بار دیگر و این‌بار مستقیما از طریق خود شرکت‌ها برای خرید اقدام کنند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها