کد خبر: 630862
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۴ ۱۲:۳۳:۰۵
| |

معاون وزیر اقتصاد:

هیات 60 نفره ایرانی با یارانه چین و هزینه خودشان به این سفر می‌روند

معاون وزیر اقتصاد اظهار داشت: به هیچ وجه این گونه نیست که یک هیات 60 نفره از ایران با هزینه‌های دولت به رویداد تجارت و سرمایه‌گذار چین اعزام شوند.

هیات 60 نفره ایرانی با یارانه چین و هزینه خودشان به این سفر می‌روند
کد خبر: 630862
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۴ ۱۲:۳۳:۰۵

علی فکری رییس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران با تکذیب حضور رایگان هیات 60 نفره ایرانی در چین به هزینه دولت ایران گفت: به هیچ وجه این گونه نیست که یک هیات 60 نفره از ایران با هزینه‌های دولت به رویداد تجارت و سرمایه‌گذار چین اعزام شوند.

به گزارش ایلنا معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه نمایشگاه سرمایه گذاری سیفیت از بزرگترین نمایشگاه‌های جهانی در عرصه سرمایه‌گذاری است که پس از رفع محدودیت‌های کرونایی این رویداد مجددا به صورت حضوری برگزار می‌شود، تاکید کرد: با توجه به یارانه‌ای که دولت چین پرداخت می‌کند، تجار و فعالان بخش خصوصی و دولتی از تمام کشورها از این رویداد فرصت استفاده کرده و با هزینه خود در جهت معرفی فرصت‌های اقتصادی مجموعه خود؛ به فعالان و سرمایه گذاران سایر کشورها در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: فعالان اقتصادی جمهوری اسلامی ایران هم در طول سال‌های گذشته از این فرصت برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود استفاده می‌کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها