کد خبر: 618774
|
۱۴۰۲/۰۳/۳۱ ۱۲:۳۱:۱۶
| |

قیمت خودرو امروز ۳۱ خرداد ۱۴۰۲؛ حمله سورن پلاس به کانال ۶۰۰ میلیون

قیمت خودرو از ابتدای هفته اخیر، روند صعودی ضعیفی را در حال طی کردن است که مهم‌ترین دلایل آن، آزادسازی حساب‌های وکالتی و نوسان ضعیف دلار است.

قیمت خودرو امروز ۳۱ خرداد ۱۴۰۲؛ حمله سورن پلاس به کانال ۶۰۰ میلیون
کد خبر: 618774
|
۱۴۰۲/۰۳/۳۱ ۱۲:۳۱:۱۶

قیمت خودرو امروز ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۲، باتوجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، با تغییراتی نسبت به روز گذشته همراه بود.

به گزارش تجارت نیوز، با پیگیری روند بازار از آغاز هفته تاکنون، مشاهده می‌شود که اغلب محصولات، با رشد چند درصدی نسبت به هفته گذشته همراه بودند. یکی از عمده دلایل پایین نرفتن قیمت‌ها، کف سازی خوب از سوی اکثر محصولات بازار بود.

به‌طوری که هفته گذشته، اکثر محصولات مونتاژی به قیمت‌های درب کارخانه، نزدیک و حتی برخی زیر قیمت کارخانه معامله می‌شدند. بنابراین بازار توان کاهش بیش‌از این نداشت. آزادسازی پول‌های بلوکه شده از یک سو و مشکلاتی که برای سامانه یکپارچه به‌وجود آمد، می‌توانست سیگنال قوی برای افزایش قیمت در بازار باشد.

اما همان‌طوری که مشاهده می‌شود، قیمت خودرو با شیب بسیار اندک در حال افزایش است. دلیل شیب اندک می‌تواند تاثیر گذاشتن اخبار مربوط به واردات، روی قیمت خودرو باشد.

در سایت‌های خرید و فروش، قیمت خودرو در لحظه نگارش این گزارش به شرح زیر ثبت شده است.

پراید ۱۱۱، هاچ‌بک اقتصادی گروه خودروسازی سایپا، که تقریباً سه روز بدون تغییر بود، امروز نیز همانند روز گذشته با همان نرخ ۳۵۵ میلیون تومانی معامله شد.

کوییک دنده‌ای S اما، یکی از خودروهای بازار داخلی بود که با افزایش نسبتاً زیادی در رده قیمتی خود مواجه شد. این خودرو با افزایش ۷ میلیون تومان، به کانال ۳۵۵ میلیون تومان صعود کرد.

سمند سورن پلاس از دیگر خودروهای بازار داخلی بود که به‌نسبت، افزایش قیمت بالایی تجربه کرد. این سدان جدید ایران خودرو با افزایش ۱۱ میلیونی، به نرخ ۵۹۳ میلیون رسیده و در تلاش برای گرفتن کانال ۶۰۰ میلیونی شد.

پژو پارس LX TU5 نیز با پیروی از هم رده‌ای‌های خود، با ۶ میلیون تومان افزایش نسبت به روز گذشته، با نرخ ۶۳۱ میلیون تومانی معامله شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها