کد خبر: 617233
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۲ ۱۰:۲۸:۳۰
| |

از آخرین وضعیت اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی چه خبر؟

محسن کوشش‌تبار، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیرکشور در نشست بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی، بر ضرورت حل مشکلات موجود در این زمینه برای افزایش اقبال عمومی نسبت به آن تاکید کرد.

از آخرین وضعیت اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی چه خبر؟
کد خبر: 617233
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۲ ۱۰:۲۸:۳۰

 محسن کوشش تبار در جلسه بررسی وضعیت اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در کشور با حضور معاون وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از راه‌های افزایش اقبال این طرح رسیدگی به مشکلات مردم و فروشگاه‌های مرتبط به تجهیزات کالابرگ الکترونیکی است که در این ارتباط مقام ها و مسئولان محلی می‌توانند فعالانه برای حل آن‌ها ورود کنند.

به گزارش ایسنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور افزود، با توجه به این که طرح کالابرگ الکترونیکی مراحل اولیه اجرای خود را طی می‌کند، موفقیت آن می تواند در توسعه هر چه بیشتر اقبال مردم موثر باشد.

وی با تشکر از همه دست اندرکاران اجرای این طرح گفت: هدف ما از برگزاری جلسات هماهنگی در خصوص رفع مشکلات برای دسترسی هر چه بیشتر کسانی است که می توانند از طرح کالابرگ الکترونیکی استفاده کنند.

وی بر استفاده از رسانه‌ها به خصوص صدا و سیما و دیگر وسایل ارتباطی برای توسعه طرح مزبور در بین عموم مردم تاکید و خاطر نشان کرد، در برخی از استان های کشور مسئولان محلی از شخصیت‌های صاحب نفوذ و موثر در بین مردم نیز برای تبلیغ این مهم بهره گیری کرده‌اند.

معاون وزیر کشور ، توسعه زیرساخت های لازم برای گسترش پوشش جغرافیایی طرح کالابرگ الکترونیکی، استفاده از ظرفیت برخی طرف های تجاری مانند فروشگاه های شهر و روستا و کاهش زمان واریز وجه فروشگاه های طرف قرارداد به ۲۴ ساعت را از عوامل موثر در ارتباط با اقبال عمومی نسبت به طرح کالابرگ الکترونیکی دانست.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها