کد خبر: 614090
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۱ ۱۷:۵۰:۴۲
| |

روزنامه ابتکار:

یکی به میخ و یکی به نعل در بازار خودرویی ایران جوابگو نیست

روزنامه ابتکار نوشت: یقینا سیاست یکی به میخ و یکی به نعل در بازار خودرویی ایران جوابگو نیست و یک بار برای همیشه باید با قطع کردن دست‌های انحصار،صنعت خودرویی کشور را نجات داد و اجازه نداد منافع مردم به پای جریان انحصار و مافیای خودرویی ذبح شود.

یکی به میخ و یکی به نعل در بازار خودرویی ایران جوابگو نیست
کد خبر: 614090
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۱ ۱۷:۵۰:۴۲

روزنامه ابتکار از انحصار در بازار خودرو انتقاد کرده و نوشته یکی به میخ و یکی به نعل در بازار خودرویی ایران جوابگو نیست.

به گزارش ابتکار، قیمت خودرو بسان چاه ویلی می ماند که سقف توقفی ندارد و خودروسازان با تحمیل نظر خویش به شورای رقابت، مدام قیمت را افزایش می‌دهند. آخر آنها هم به قیمت بازار آزاد نگاه کرده و حیف شان می‌آید در شرایطی که برای تولیداتشان از ماهها قبل صف کشیده و میلیاردها تومان به حساب شان واریز می‌شود، سهم بیشتری از قیمت خودرویی نصیب شان نشود!

این روزنامه در ادامه نوشته است: براستی جای سئوال است که چرا باید خودروهایی که در کشورهای خلیج فارس عرضه می شوند،به ده برابر قیمت در بازار ایران فروخته شوند؟ آیا وقت آن نرسیده که یک بار برای همیشه به انحصار در بازار خودرو پایان داده شود تا مصرف کننده ایرانی با رهایی از مافیای بازار ،مستقیم و بی واسطه خودروی استاندارد مورد نظر خود را انتخاب کند؟! یقینا سیاست یکی به میخ و یکی به نعل در بازار خودرویی ایران جوابگو نیست و یک بار برای همیشه باید با قطع کردن دست‌های انحصار،صنعت خودرویی کشور را نجات داد و اجازه نداد منافع مردم به پای جریان انحصار و مافیای خودرویی ذبح شود. کاری که هم در جهت احترام به مصرف کننده ایرانی است و هم جلوگیری از نابودی محیط زیست و هدر رفت انرژی کشور.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها