کد خبر: 612266
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۱ ۲۱:۰۰:۱۷
| |

راهکارهای روزنامه کیهان برای ساماندهی بازار مسکن و اجاره

روزنامه کیهان نوشت: با همت دولت می‌توان با مالیات بر خانه‌های خالی، مالیات بر عایدی سرمایه و تکمیل واحدهای نیمه‌تمام حداقل در کوتاه مدت ترمز قیمت اجاره را کشید.

راهکارهای روزنامه کیهان برای ساماندهی بازار مسکن و اجاره
کد خبر: 612266
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۱ ۲۱:۰۰:۱۷

روزنامه کیهان برای ساماندهی بازار مسکن راهکار ارائه داده است.

به گزارش کیهان، با نزدیک شدن به فصل جابه‌جایی و اتمام قراردادهای اجاره مسکن، میلیون‌ها اجاره نشین دلهره این را دارند که در قرارداد جدید چه مقدار افزایش قیمت از سوی صاحبخانه‌ها اعمال خواهد شد.

این روزنامه در ادامه نوشته است: در سال‌های اخیر قیمت اجاره مسکن جهش پیدا کرد و فضای مجازی هم نقش مهمی در این زمینه داشت. اکنون اما با همت دولت می‌توان با مالیات بر خانه‌های خالی، مالیات بر عایدی سرمایه و تکمیل واحدهای نیمه‌تمام حداقل در کوتاه مدت ترمز قیمت اجاره را کشید.

روزنامه کیهان در پایان تاکید کرده است: گفتنی است رصد بازار اجاره مسکن از عطش این بازار به منظور ساماندهی خبر می‌دهد و دولت با اقدامات سریع می‌تواند زمینه کاهش التهابات بازار مسکن به ویژه در بخش اجاره مسکن را مرتفع کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • محسن ارسالی در
    شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

    اقای شریعتمداری شما لطف کن اینقدر تز نده هر جا شما اظهار نظر کردی اوضاع را بدتر کردی. اینگونه امور را بسپار دست متخصص. شما همان اخبار روز را بنویسی بهتره (البته بدون حاشیه سازی و تفرقه فراکنی که در ان استادی!!)

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها