کد خبر: 610779
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۳ ۲۰:۲۰:۰۳
| |

کنایه روزنامه جهان صنعت به وزیر اقتصاد:

خاندوزی از سرکلاس به وزارت اقتصاد رفت و کارآموزی کرد

روزنامه جهان صنعت نوشت: آقای احسان خاندوزی مدیر ارشد اقتصادی دولت سیزدهم یکباره از سر کلاس، مقاله‌نویسی و سخنرانی به وزارت بزرگ‌ترین وزارتخانه اقتصادی منصوب شده و دوره کارآموزی خود را در آنجا می‌گذراند.

خاندوزی از سرکلاس به وزارت اقتصاد رفت و کارآموزی کرد
کد خبر: 610779
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۳ ۲۰:۲۰:۰۳

روزنامه جهان صنعت در مطلبی نوشته که وزیر اقتصادی دولت رییسی دوره کارآموزی خود را در این وزارتخانه می‌گذارند.

به گزارش جهان صنعت، آقای احسان خاندوزی مدیر ارشد اقتصادی دولت سیزدهم یکباره از سر کلاس، مقاله‌نویسی و سخنرانی به وزارت بزرگ‌ترین وزارتخانه اقتصادی منصوب شده و دوره کارآموزی خود را در آنجا می‌گذراند. او مطابق با عادت پیشین هنوز در حال سخنرانی است و به پیامدهای سخنانش توجه ندارد. به رغم نارضایتی کارشناسان و فعالان اقتصادی و اعضای مجلس یازدهم از برآیند کارنامه دوساله وی اما همچنان مقام خود را صیانت کرده است. او در تازه‌ترین حرف‌هایش می‌گوید: «در حوزه ارائه راهکارها برای حل مسائل با آفتی به نام «ساده‌سازی» مواجه‌ایم و اغلب مواردی که در ایام اخیر مطرح شده به همین آفت مبتلا است که جوابگوی حل مشکلات کشور نیست. در مورد ارز، انرژی، تورم و… به سرعت مسائل را ساده‌سازی کرده و راهکارهایی ارائه می‌دهیم. 

این روزنامه در ادامه نوشته است: آقای خاندوزی! یک بار دیگر به کارهایی که به عنوان دستاورد بر آن تاکید کرده‌اید، مثل ساماندهی پوزها و مالیات بر سوداگری و… توجه کنید. آیا این ساده‌سازی نیست؟ آیا خودتان با خودتان سخن نمی‌گویید؟آیا می‌توانید بگویید در کدام دوره از دوره‌های اقتصادی و در زمان کدام دولت اقتصاد بازار در ایران حاکم شده است؟ این حرف‌های مارکسیست‌های قدیمی است و در میان اهل دانش هیچ‌کس باور ندارد در ایران حتی برای چند روز اقتصاد بازار حاکم بوده باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها