کد خبر: 606460
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۱ ۱۵:۳۷:۳۱
| |

شهیاد آبنار مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی کالاهای کشاورزی اعلام کرد:

افزایش توزیع گوشت قرمز/ احتمال کاهش قیمت وجود دارد؟

به گفته مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی کالاهای کشاورزی، گوشت گرم گوسفندی و گوساله مورد نیاز کشور از محل تولید داخل و واردات تامین شده و روند قیمت این محصولات در بازار تقریبا کاهشی است.

افزایش توزیع گوشت قرمز/ احتمال کاهش قیمت وجود دارد؟
کد خبر: 606460
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۱ ۱۵:۳۷:۳۱

شهیاد آبنار، مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی کالاهای کشاورزی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی منسجم توسط کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی و تامین گوشت قرمز، رصد و پایش بازار نشان می‌دهد روند قیمت گوشت گرم گوساله و گوسفندی در کشور رو به کاهش است.

به گزارش ایرنا، مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی کالاهای کشاورزی با بیان اینکه برای تامین بخشی از کسری گوشت مورد نیاز کشور، از بهمن پارسال واردات گوشت گرم قرمز توسط شرکت پشتیبانی امور دام و بخش خصوصی انجام شد، گفت: روند تامین و توزیع گوشت قرمز افزایشی است و هیچ کمبودی در بازار ماه مبارک رمضان نداریم.

مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی کالاهای کشاورزی گفت: اکنون شرکت پشتیبانی امور دام مکلف شده خرید و عرضه گوشت قرمز را از محل دام‌های داخلی انجام دهد. در حال حاضر مازاد تقاضا برای گوشت قرمز در بازار وجود ندارد که منجر به افزایش قیمت شود.

آبنار با اشاره به قیمت گوشت قرمز، تصریح کرد: اکنون متوسط قیمت گوشت گرم گوسفندی در بازار ۳۱۵ تا ۳۲۰ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم و متوسط قیمت هر کیلوگرم گوشت گرم گوساله ۲۱۰ تا ۲۱۵ هزار تومان است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها