کد خبر: 602188
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۲ ۱۹:۵۷:۳۳
| |

قیمت نفت در بورس انرژی: بشکه‌ای 70 دلار و 78 سنت

به گفته مدیرعامل بورس انرژی معاملات گواهی سپرده اوراق نفتی و میعانات گازی در اولین روز عرضه نفت به بورس انرژی، هر بشکه 70 دلار کشف‌ قیمت شد و هر هفته روزهای دوشنبه تا چهارشنبه به صورت مستمر انجام می‌شود.

قیمت نفت در بورس انرژی: بشکه‌ای 70 دلار و 78 سنت
کد خبر: 602188
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۲ ۱۹:۵۷:۳۳

گواهی سپرده نفت خام و میعانات گازی روز گذشته افتتاح و معاملات آن امروز آغاز شد. بر این اساس مجموع دلاری ارزش معاملات نفت خام سنگین و میعانات گازی به ۵ میلیون ۹۸۷ هزار دلار رسید که معادل ریالی آن (با احتساب قیمت خرید حواله دلار، ۳۶ هزار و ۳۶۹ تومان) ۲۱۸ میلیارد تومان است.

به گزارش همشهری آنلاین، در روز اول معاملات ۴۱ هزار و ۸۴۶ گواهی سپرده نفت خام سنگین (هر گواهی معادل یک بشکه) با قیمت ۷۰ دلار و ۷۸ سنت در بورس انرژی ایران خرید و فروش شد. ارزش معاملات امروز ۲ میلیون و ۹۶۲ هزار دلار بود که معادل ریالی آن (با در نظر گرفتن قیمت خرید حواله دلار ETS که امروز ۳۶ هزار و ۳۶۹ تومان بود) به حدود ۱۰۸ میلیارد تومان رسید.

همچنین ۴۳ هزار و ۹۷۵ گواهی سپرده میعانات گازی با قیمت ۶۸ دلار و ۷۸ سنت دادوستد شد. ارزش معاملات امروز ۳ میلیون و ۲۵ هزار دلار بود که معادل ریالی آن تقریبا به ۱۱۰ میلیارد تومان می‌رسد.

مجموع دلاری ارزش معاملات نفت خام سنگین و میعانات گازی به ۵ میلیون ۹۸۷ هزار دلار رسید که معادل ریالی آن (با احتساب قیمت حواله دلار ۳۶ هزار و ۳۶۹ تومانی) ۲۱۸ میلیارد تومان است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها