کد خبر: 599191
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۶ ۱۳:۲۳:۱۷
| |

/مصوبات بودجه ۱۴۰۲ در صحن مجلس/

تخصیص 25 هزار میلیارد تومان برای تامین قیر رایگان

وزارت نفت مکلف است مابه التفاوت قیمت هر تن 75 میلیون ریال با میانگین وزنی ماهانه قیمت‌های معاملاتی مواد اولیه (وکیوم باتوم) در بورس را با تعدیل قیمت ماهانه خوراک از طریق شرکت ملی پخش و پالایش جبران و اعمال حساب کند.

تخصیص 25 هزار میلیارد تومان برای تامین قیر رایگان
کد خبر: 599191
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۶ ۱۳:۲۳:۱۷

با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت نفت مکلف شد که سال آینده معادل ۲۵ هزار میلیارد تومان قیر رایگان در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار دهد.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی نوبت صبح امروز شنبه مجلس و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۲، بند ک تبصره ۱ را به تصویب رساندند.

بر اساس بخش درآمدی بند ک تبصره ۱؛ در سال ۱۴۰۲ وزارت نفت مکلف است معادل مبلغ 250 هزار میلیارد ریال نفت خام از محل منابع در اختیار شرکت ملی نفت ایران در اختیار پالایشگاه‌ها قرار داده و به میزان آن، به صورت ماهانه از ابتدای سال ۱۴۰۲ مواد اولیه قیر (وکیوم باتوم) در اختیار دستگاه‌های اجرایی موضوع این قانون قرار دهد و در حساب‌های فی مابین خود و خزانه‌داری کل کشور اعمال و آن را از محل خوراک تحویلی تسویه کند.

وزارت نفت مکلف است مابه التفاوت قیمت هر تن 75 میلیون ریال با میانگین وزنی ماهانه قیمت‌های معاملاتی مواد اولیه (وکیوم باتوم) در بورس را با تعدیل قیمت ماهانه خوراک از طریق شرکت ملی پخش و پالایش جبران و اعمال حساب کند. در صورت کاهش قیمت قیر ، مقدار قیر تحویلی به دستگاه های موضوع این بند افزایش می‌یابد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها