کد خبر: 598975
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۵ ۱۵:۴۰:۱۸
| |

عبدی افتخاری دبیر انجمن حبوبات ایران:

دلیل نوسان قیمتی حبوبات واسطه‌ها هستند

به گفته دبیر انجمن حبوبات ایران دلیل آشفتگی در قیمت این اقلام را باید در ساختار توزیع جستجو کرد زیرا جار در مبادی ورودی کشور محصولات را با قیمت متعارف به بنکداران می‌فروشند.

دلیل نوسان قیمتی حبوبات واسطه‌ها هستند
کد خبر: 598975
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۵ ۱۵:۴۰:۱۸

دبیر انجمن حبوبات ایران گفت: تجار در مبادی ورودی کشور محصولات را با قیمت متعارف به بنکداران می‌فروشند؛ اگر در بازار حبوبات نوسان قیمتی وجود دارد موضوع به مدیریت و نظارت بر بازار بر می گردد.

به گزارش مهر، سید عبدی افتخاری، دبیر انجمن حبوبات ایران در گفت و گو با مهر گفت: گاهی در سطح جهان شاهد کاهش و افزایش قیمت‌ها هستیم اما این نوسان از ۵۰ تا ۱۰۰ دلار در تن بیشتر نمی‌شود.

دبیر انجمن حبوبات ایران با بیان اینکه در نوسان قیمتی بازار فعلی حبوبات ایران واسطه‌ها نقش دارند، گفت: البته در کلان از نگاه تجار، بازار حبوبات آرام است و این آرامش را باید حفظ کرد. پیش بینی می‌شود بازار بدون مشکل تأمین باشد زیرا به اندازه کافی محصول حبوبات در کشور موجود است.

افتخاری در پاسخ به این پرسش که چرا در یک ماه گذشته حبوبات با قیمت نامتعارف به دست مصرف کننده می‌رسد، گفت: در این باره باید از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و ناظران بازار موضوع پیگیری شود. کالا به اندازه کافی موجود است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها