کد خبر: 598120
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۱ ۱۷:۳۵:۱۱
| |

تلفن‌های همراه سرقتی از کجا سر درمی‌آورند؟

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: بخشی از گوشی‌های سرقتی از کشور خارج می‌شوند که البته ساز و کارهای برخورد و عدم اجازه خروج آنها از کشور صادر شده است.

تلفن‌های همراه سرقتی از کجا سر درمی‌آورند؟
کد خبر: 598120
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۱ ۱۷:۳۵:۱۱

عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه طرح کاشف هفتم با بیان اینکه همانطور که در جلسه معارفه قول دادم یکی از مأموریت‌های اصلی ما کشف و پیشگیری سرقت است گفت: آنچه امروز مشاهده شد کشفیات سرقت‌هایی است که در تهران رخ داده است.

به گزارش مهر، فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: از آغاز طرح مقابله با سرقت تا به امروز ۵۱ باند شناسایی و ۲۴۰ نفر دستگیر شده‌اند.

سردار محمدیان با اشاره به سرنوشت تلفن‌های همراه به سرقت رفته گفت: بخشی از گوشی‌ها از کشور خارج می‌شود که البته ساز و کارهای برخورد و عدم اجازه خروج آنها از کشور صادر شده است و بخشی از گوشی‌ها نیز توسط مالخران اوراق می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه سرقت از منازل هم اموال سرقتی شامل طلا و مسکوکات بلافاصله آب می‌شوند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خطاب به مالخران گفت: آنهایی که مالخری می‌کنند بدانند با هماهنگی قضائی اقدامات ما آغاز شده است زیرا اگر مالخری نباشد چرخه سرقت کم می‌شود و این اولین دستور العمل است.

سردار محمدیان با اشاره به احکام دستگیر شدگان بیان کرد: ۸۰ درصد افراد دستگیر شده شامل ۱۸۴ نفر دارای سابقه کیفری مرتبطت با سرقت هستند که قرار اولیه صادره و بخورد با این افراد بیشتر و محکم‌تر است و احکام بازدارنده صادر خواهد شد.

وی با بیان اینکه پلیس اقدام به طراحی سامانه نما برای نمایش اموال مکشوفه کرده است گفت: قول می‌دهیم که تصاویر اموال مکشوفه در کوتاه‌ترین زمان در سامانه نما منتشر شود و همچنین از مالباخته‌ها دعوت می‌شود تا اموال خود را شناسایی کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها