کد خبر: 597788
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۹ ۱۰:۱۹:۵۴
| |

علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد:

طرح جدید پلیس برای شناسایی و دستگیری هدفمند سارقان

به گفته رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ بسیاری از شهروندان نسبت به موضوع سرقت مطالبه دارند.

طرح جدید پلیس برای شناسایی و دستگیری هدفمند سارقان
کد خبر: 597788
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۹ ۱۰:۱۹:۵۴

 علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با تاکید بر عزم جزم پلیس در مبارزه با سرقت عنوان کرد: در حال حاضر بسیاری از شهروندان نسبت به موضوع سرقت مطالبه دارند و به همین دلیل، پلیس دغدغه اصلی خود را مقابله با جرایم این حوزه تعریف کرده است. از هفته گذشته نیز طرح ویژه‌ای برای مبارزه با سرقت با دستور فرمانده فراجا در پایتخت و ۶ استان دیگر آغاز شد. 

به گزارش ایلنا، وی افزود: پلیس در طرح جدید تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا به صورت هدفمند با سارقان و مالخران برخورد و آنها را شناسایی و دستگیر کند. امیدواریم با این طرح آمار کشفیات حوزه سرقت اعم از سرقت‌های خرد نظیر کیف‌قاپی و موبایل‌قاپی و سایر سرقت‌ها نظیر سرقت خودرو، سرقت محتویات خودرو و سرقت منزل کاهش یابد. 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره مهمترین تفاوت طرح جدید مبارزه با سرقت پلیس با برنامه‌های قبلی در این زمینه گفت: در طرح جدید مبارزه با سرقت، همه دستگاه‌های مربوطه اعم از قوه قضاییه و یگان‌های مختلف فراجا پای کار آمده‌اند تا با اهتمام بیشتر از گذشته و در کنار یکدیگر بتوانند با انواع سرقت و مجرمان این حوزه برخورد کنند. در همین راستا امیدواریم در آینده بتوانیم در زمینه مبارزه با سرقت خبرهای خوبی را به اطلاع شهروندان برسانیم. 

وی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه شاهد کاهش آمار قتل و جرایم جنایی در تهران بزرگ هستیم و میزان کشفیات پلیس در این حوزه نیز رو به افزایش است. اساسا چون میزان وقوع این جرایم نسبت به سرقت کمتر است، پلیس با تمرکز بیشتری می‌تواند به این جرایم رسیدگی کند، البته در هفته‌های آینده با تمرکز بالا نسبت به مبارزه با انواع سرقت نیز توجه ویژه‌ای را معطوف می‌کنیم. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها