کد خبر: 593612
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۶ ۰۶:۲۷:۴۱
| |

روزنامه جهان صنعت:

فروش خودرو مساله اصلی اقتصاد کشور شده؛ مایه تاسف است

روزنامه جهان صنعت نوشت: زیرساخت‌های ایران از کار افتاده و گاز، برق، آب، راه‌آهن، نیروگاه و جاده نداریم. تورم به ۵۰ درصد رسیده و فقر بیداد می‌کند و سرمایه‌گذاری‌های تاریخی نیز مستهلک شده‌اند و… سقف آرزوهای دولت سیزدهم بسیار کوتاه است متاسفانه!

فروش خودرو مساله اصلی اقتصاد کشور شده؛ مایه تاسف است
کد خبر: 593612
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۶ ۰۶:۲۷:۴۱

روزنامه جهان صنعت از اینکه چگونگی فروش خودرو به مردم به مسأله اصلی اقتصادی کشور شده ابراز تأسف و نسبت به افزایش تورم و به شدت فقر انتقاد کرده است.

به گزارش جهان صنعت، باید با قاطعیت گفت مساله اقتصاد ایران آنقدر تنزل پیدا کرده که خودرو و نوع فروش آن مساله روز کشور شده است. واقعیت این است که از دولت سیزدهم که بدون هیچ برنامه اقتصادی بر سر کار آمد و تا امروز ۱۸ ماه از فعالیتش می‌گذرد نیز برنامه‌ای برای اقتصاد کشور ارائه نکرده است همین میزان سقف آرزو در اقتصاد نیز باید بلند باشد؟

جهان صنعت در ادامه نوشته است: اقتصاد ایران بر جسم و روان خود زخم‌هایی بیش از اندازه سقف آرزوهای دولت سیزدهم دارد و باید نهادی، گروهی و سازمانی باشد که بپذیرد اقتصاد ایران و شهروندان ایرانی حقشان نیست که این زخم‌ها نادیده گرفته شوند و به مسائلی پرداخته شود‌. در هیچ کشوری در دنیا اینطور نیست که دولت بخواهد در آن ورود کند؟ روزانه میلیون‌ها میلیون خودرو در دنیا تولید و توزیع می‌شود و دولت‌ها روحشان هم خبر ندارد چه کسانی آنها را می‌خرند و با کدام قیمت می‌خرند.  زیرساخت‌های ایران از کار افتاده و گاز، برق، آب، راه‌آهن، نیروگاه و جاده نداریم. تورم به ۵۰ درصد رسیده و فقر بیداد می‌کند و سرمایه‌گذاری‌های تاریخی نیز مستهلک شده‌اند و… سقف آرزوهای دولت سیزدهم بسیار کوتاه است متاسفانه!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها