کد خبر: 593177
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۴ ۱۷:۱۵:۰۰
| |

کنایه یک روزنامه به رییس بانک مرکزی:

آقای فرزین! حواس مردم بیشتر از شما به قیمت دلار هست

روزنامه جهان صنعت نوشت: آقای فرزین! شهروندان بیشتر از شما حواسشان به افزایش قیمت دلار هست و این را باید بدانید که تاریخ و شهروندان داوری سختی درباره کسانی که کار را بر آنها سخت می‌کنند خواهند داشت.

آقای فرزین! حواس مردم بیشتر از شما به قیمت دلار هست
کد خبر: 593177
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۴ ۱۷:۱۵:۰۰

روزنامه جهان صنعت به اظهارات اخیر رییس کل بانک مرکزی که گفته «مردم نگران نباشد حواس ما به بازار ارز هست» واکنش نشان داده و خطاب به او نوشته: آقای فرزین! مردم بیشتر از شما حواسشان هست. تاریخ درباره شما داوری سخت می‌کند.

به گزارش جهان صنعت، فرزین به عنوان رییس بانک مرکزی باید بداند مردم بیشتر از او حواسشان به صعود قیمت دلار و بی‌ثباتی در قیمت‌ها‌ی کالا و خدمات و به ویژه قیمت مواد غذایی هست و این حواس‌جمعی مردم با همه درد و رنجی است که تورم بر آنها تحمیل می‌کند. شهروندان ایرانی در همین چند سال تازه‌سپری‌شده بارها وعده‌ها و سخنان به ظاهر امیدوار‌کننده روسای دولت‌های انقلابی به ویژه دولت دهم و نیز دولت سیزدهم و روسای قبلی بانک مرکزی را درباره اینکه قیمت دلار و سکه را ارزان می‌کنیم شنیده‌اند و این خبر سوخت‌شده که منابع ایران آزاد می‌شوند را خوانده‌اند. آقای فرزین! فعالان اقتصادی نیز حواسشان هست و تجربه دوران فعالیت‌تان در دولت محمود احمدی‌نژاد را در ذهن دارند.

جهان صنعت در ادامه نوشت: رفتارهای آمرانه شما باید در برابر نهاد دولت باشد نه در برابر شهروندان و فعالان اقتصادی. شهروندان بیشتر از شما حواسشان به افزایش قیمت دلار هست و این را باید بدانید که تاریخ و شهروندان داوری سختی درباره کسانی که کار را بر آنها سخت می‌کنند خواهند داشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها