کد خبر: 591885
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۶ ۱۶:۲۰:۲۷
| |

رئیس سازمان برنامه و بودجه:

مصارف و منابع بودجه کمترین مغایرت را داشت

رئیس سازمان برنامه و بودجه عنوان کرد: امسال تلاشمان بر این بود که عملکرد بالای ۹۵ درصد داشته باشیم.

مصارف و منابع بودجه کمترین مغایرت را داشت
کد خبر: 591885
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۶ ۱۶:۲۰:۲۷

رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه با نمایندگان مجلس، اظهار کرد: بحث مطرح شده امروز در مجلس در مورد مصارف و بودجه عمومی بود؛ همچنین تبصره ۱۴ مربوط به یارانه‌ها از ابعاد مختلف چه هزینه‌های جاری و چه بخش تملک دارایی‌های مالی و تملک دارایی سرمایه‌ای (عمرانی) نیز مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش مهر، مسعود میرکاظمی ادامه داد: در مورد میزان یارانه‌ها و درآمدهای حاصل از آن مفصل صحبت شد؛ وزرای بهداشت و کار در مجلس حضور یافتند و در خصوص موضوعات صندوق‌ها و بهداشت و درمان را صحبت کردند؛ وزیر نفت هم حضور یافت و در مورد تبصره ۱۴ و درآمدهای حاصل از فروش نفت، فرآورده‌ها و گاز را توضیح داد.

وی در مورد تناسب هزینه و درآمد در بودجه ۱۴۰۲، تصریح کرد: امسال تمام تلاش این بود که مصارف و منابع کمترین مغایریت را داشته باشند و بتوانیم عملکرد بالای ۹۵ درصد را داشته باشیم را برای سال آینده نیز در نظر گرفته‌ایم.

معاون رئیس جمهوری گفت: امیدواریم در مجلس هم مانند سال گذشته که سقف را بالا نبرد و باعث شود منابع واقع بینانه و مصارف اجتناب ناپذیر دیده شود و فشار زیادی به زندگی مردم وارد نشود، برای سال آینده نیز همین برنامه پیاده شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها