احتمال تاخیر یا لغو پروازهای داخلی به دلیل شرایط جوی

با توجه با بارش برف در بسیاری از استان‌‌های کشور و شرایط خاص جوی، احتمال تأخیر یا لغو‌ پروازهای امروز برخی فرودگاه‌های کشور وجود دارد. در این راستا ضرورت دارد مسافران پیش از عزیمت به فرودگاه‎‌ها حتما طی تماس با اطلاعات پرواز فرودگاه،‌ وضعیت پرواز خود را پیگیری کنند.

احتمال تاخیر یا لغو پروازهای داخلی به دلیل شرایط جوی
کد خبر: 591022
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۱ ۰۸:۳۹:۴۴

در حال حاضر به دلیل بارش سنگین برف در مشهد، برودت هوا، یخ‌زدگی و وجود حجم زیاد برف در فرودگاه شهیدهاشمی‌نژاد، پروازهای امروز فرودگاه مشهد‌ لغو شده است.

به گزارش فارس، ط‌بق اعلام مسوولان فرودگاه مشهد، باند فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد به علت سرما و برودت هوا یخ‌زده است و فعلا تا ساعت ۱۰ امروز چهارشنبه ۲۱ دی هیچ پروازی انجام نمی‌گیرد. 

فرودگاه مهرآباد از مسافران خواسته است قبل از حرکت به سمت فرودگاه از وضعیت پروازی خود با شماره های ۱۹۹ وشماره ۰۲۱۶۱۰۲۱ تماس گرفته و اطلاعات پرواز خود را دریافت کنند‌ یا با مراجعه به سایت www.mahrabadairport.ir از آخرین وضعیت پرواز خود مطلع باشند.

‌طبق اعلام فرودگاه مهرآباد امروز هم احتمال تاخیر یا لغو پروازهای خروجی از مهرآباد به دلیل شرایط جوی فرودگاه‌های مقصد وجود دارد و همزمان با بارش برف و باران در بیشتر مناطق کشور، برخی پروازها با تاخیر انجام می‌گیرد.

‌پروازهای فرودگاه مهرآباد با توجه به شرایط جوی برقرار و در صورت مساعد بودن فرودگاه مقصد مطابق برنامه روزانه انجام می‌گیرد.

از بامداد امروز با توجه به برودت هوا، یخ زدایی هواپیماها در مهرآباد به منظور برقراری ایمن پروازها ‌در حال انجام است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها