کد خبر: 586835
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۱ ۱۷:۳۰:۱۷
| |

پیشنهاد روزنامه اطلاعات برای جبران کسری بودجه؛

دولت شجاعانه دست رانت‌خواران و نهادهای بی‌بازده را از بودجه قطع کند

روزنامه اطلاعات در پیشنهاد برای جبران کسری بودجه به دولت پیشنهاد داد: سیاست را منعطف کنید و از کارشناسان و متخصصان کمک بخواهید و شجاعانه دست رانت‌خواران و نهادهای بی‌بازده و غیر ضروری را به نفع مردم از بودجه عمومی قطع کنید.

دولت شجاعانه دست رانت‌خواران و نهادهای بی‌بازده را از بودجه قطع کند
کد خبر: 586835
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۱ ۱۷:۳۰:۱۷

روزنامه اطلاعات با برشمردن مشکلات اقتصادی که دولت با آن روبه‌روست و همچنین کسری بودجه پیشنهاد داد دست رانت‌خواران را از بودجه عمومی قطع کند.

به گزارش اطلاعات، مشکلات بودجه دولت و دشواری تأمین منابع مالی را می‌توان با یک حساب سرانگشتی و مروری ساده بر اخبار دریافت. ارتباطش با سیاست نیز به وضوح قابل اثبات است. ظاهرا با ورود مقدار قابل توجهی از نفت ونزوئلا به بازارهای جهانی و در پی آن کاهش مجدد قیمت جهانی نفت، درآمدهای نفتی دولت ایران نمی‌تواند جوابگوی تأمین بودجه جاری و جبران کسریهای موجود باشد.

پیشنهاد ما روشن است و ساده، اما راهگشا و مطمئن! سیاست را منعطف کنید و از کارشناسان و متخصصان کمک بخواهید و شجاعانه دست رانت خواران و نهادهای بی بازده و غیر ضروری را به نفع مردم از بودجه عمومی قطع کنید. دولت راه سخت را دنبال کند تا به نتیجه برسد، نه اینکه با آسانترین شیوه‌ها مردم را به سختی دراندازد و روزمرگی پیشه کند!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها