ابلاغ مصوبه ستاد تنظیم بازار توسط وزارت ارتباطات

اخذ هزینه نگهداری تلفن ثابت تایید شد

وزارت ارتباطات مصوبه ستاد تنظیم بازار درباره هزینه حداقل نگهداری تلفن ثابت را به شرکت مخابرات ایران ابلاغ کرد و اخذ هزینه خدمات مکالمه صوتی از مشترکان تلفن ثابت قانونی شد.

اخذ هزینه نگهداری تلفن ثابت تایید شد
کد خبر: 586096
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۵ ۱۶:۴۴:۴۳

با تایید وزارت ارتباطات، اخذ هزینه نگهداری خط از مشترکان تلفن ثابت که با عنوان هزینه خدمات مکالمه صوتی مدتی است در قبوض تلفن ثابت درج می شود، رسمی شد.

به گزارش فارس، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مصوبه ستاد تنظیم بازار درباره هزینه حداقل نگهداری تلفن ثابت را ابلاغ کرد.

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه ششم شهریورماه سال 1401 دستورالعمل نحوه تنظیم هزینه ماهانه تلفن ثابت را با توجه به مصوبه شماره ۴۶۶ شورای رقابت و مصوبه شماره ۳۳۸ کمیسیون تنظیم مقررات تدوین کرد و اکنون این دستورالعمل را در قالب مصوبه شماره 1 جلسه 338 کمیسون به شرکت مخابرات ایران ابلاغ کرده است.

به این ترتیب اخذ هزینه ماهانه بابت خدمات مکالمه صوتی به تصویب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رسید و مقرر این مصوبه از ابتدای شهریور ۱۴۰۱ اجرایی شود.

بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات، دقایق مکالمه درون شبکه درون استانی بر حسب مناطق شهری و روستایی به ترتیب 4444، 3333، 2222 و صفر در نظر گرفته شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها