کد خبر: 582608
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۴ ۲۰:۵۶:۱۸
| |

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی خبر داد:

پرداخت معوقات فروردین بازنشستگان سایر سطوح همراه با حقوق آبان

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: از بیستم ماه که پرداخت حقوق آبان بازنشستگان و مستمری‌بگیران آغاز شده، پرداخت معوقات مربوط به فروردین ماه بازنشستگان سایر سطوح را هم آغاز کرده‌‌ایم.

پرداخت معوقات فروردین بازنشستگان سایر سطوح همراه با حقوق آبان
کد خبر: 582608
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۴ ۲۰:۵۶:۱۸

بر اساس مصوبه شورای عالی کار در خصوص افزایش سالانه حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران سایر سطوح از شهریور ماه سال جاری و پرداخت حقوق ماه های شهریور و مهر برمبنای افزایش یادشده، همزمان با پرداخت حقوق آبان ماه این گروه از بازنشستگان سازمان تأمین‌اجتماعی که از بیستم آبان و براساس حروف الفبا آغاز شده، مطالبات فروردین ماه آنان نیز به حساب این گروه از بازنشستگان واریز می‌شود.

به گزارش فارس، میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در این زمینه گفت:

*این ماه، سومین ماه پرداخت مستمری سایر سطوح بازنشستگان با افزایش 38 درصد به اضافه 515 هزار تومان اتفاق افتاد و طبق قولی که داده بودیم از بیستم ماه که پرداخت حقوق آبان بازنشستگان و مستمری‌بگیران آغاز شده، پرداخت معوقات مربوط به فروردین ماه را هم آغاز کرده‌ایم که ان‌شاءلله در ماه‌های آینده نیز مابقی این معوقات پرداخت خواهد شد.

*افزایش اخیر حقوق بازنشستگان سایر سطوح، ماهانه حدود 2600 میلیارد تومان بار مالی جدید برای سازمان ایجاد کرده است. در این ماه الحمدلله توانستیم هم 2600 میلیارد تومان بار مالی افزایش حقوق ماهانه و هم معوقات یک ماهه فروردین را که آن هم 2600میلیارد تومان بار مالی دارد و در مجموع بالغ بر 5 هزار میلیارد تومان را تأمین کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها